GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: dr1ft3r007 - 2011. November 03. - 22:42:43

Cím: spawn map
Írta: dr1ft3r007 - 2011. November 03. - 22:42:43
csõ.
mappoltam az egyik interrorba, azért, hogy majd mikor választom skineket legyen egy kis ízelítõ, de nem látom a mappot, hova kell tenni, hogy látszódjon mikor akarom választani a skint?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. November 03. - 23:39:47 )

senki? :(
Cím: spawn map
Írta: .:Secur:. - 2011. November 04. - 00:02:49
Nem értem, hova mappoltál? egy interiorba?
Mert annak van egy világ száma és csak akkor látszódik ha a player-t is oda rakod.
Mélyik interiorba mappoltál hol a helye? mi a neve?
Cím: spawn map
Írta: Mike. - 2011. November 04. - 00:07:15
Neki más a baja!
Megoldás:
(Ha streamert használsz)
[pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z); // fontos: ide azt a kordinátát írd be amit a SetPlayerPos-hoz írtál!!
   //többi cuccosod
   
   return 1;
}[/pawn]
Cím: spawn map
Írta: dr1ft3r007 - 2011. November 04. - 00:42:30
de akkor nagyon sok kordinátát be kell írni..
Cím: spawn map
Írta: szabyxxx - 2011. November 04. - 00:58:09
streamert használsz ? ha igen a spawn mapot ne CreateDynamicObjectbe ragd hanem CreateObjectbe simán
ennyi
Cím: spawn map
Írta: dr1ft3r007 - 2011. November 04. - 01:03:28
ezt én is tudom..
de az kevés oda

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. November 04. - 01:16:54 )

nem tudsz adni egy példát? amibe van 1-2 darab objekt?
mer nem jó, de hibát se ír a pawno!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. November 04. - 01:26:31 )

na jó végre jó kösziköszi :D