Szóval ha lecserélem a betöltésnél a CreateVehicle-t AddStaticVehicle-re és berakom a többi jármû elé a jármûvek betöltését,akkor meg lehet azt oldani,hogy az 1.ini-nek 1 lesz az id-je stb?
ÉS azt hogy lehet megcsinálni,hogy megnézze,van e olyan nevû fájl a mappában?
formatolni kell,majd if file exist?
UPDATE:
[pawn]sajatkocsi = AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));[/pawn]
Itt a betöltõ sorom,de nem tudom,hogy hogy definiáljam a sajatkocsi változót.Mert utána kéne a darabszám kockás zárójelben,de nem tudom,hogy hogy kell meghatározni,hogy a darab szám annyi legyen amennyi van a mappában.
Ez meg a mentésem,lehetséges hogy nem is a definiálással van a baj,hanem,hogy rosszul vannak az if-ek.Mert betölti az összes kocsit ami ott,van de a mentéssel van a baj és az elsõ pozícióra rakja õket.
[pawn] if(vehicleid == sajatkocsi)
{
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:forgatas;
format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
dini_FloatSet(file,\"X\", x);
dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", forgatas);
}[/pawn]