Tessék, jobb nem jutott eszembe. :D
new PlayerSpawn = 0;
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
PlayerSpawn = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
PlayerSpawn++;
return 1;
}
public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )
{
PlayerSpawn--;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )
{
PlayerSpawn--;
return 1;
}
Hivatkozás rá:
if ( PlayerSpawn >= 20 )
{
...
}
De, így kérdezd le:
if ( PlayerSpawn == 20 )
{
...
}
rendben ok kösz ez igy végülis nemrossz de igy ha pl kilép a 20. player és belép vlaki msá akk igy megint urjakezdõdik. nemtom h h oldjam meg
Értem, próbáld meg még egy változóval, ami arra figyel, hogy a meccs elkezdõzött-e már.
new bool:DM = false;
if ( PlayerSpawn == 20 && DM == false)
{
...
DM = true;
}
Ha vége a meccsnek, akkor a változó értékét állítsd hamisra. ( false )