Sziasztok,mostanában elég sok bajom van a timerekkel,lenne 2 problémám:
1.Van egy reakciótesztem,meg még régebben,csináltam egy ilyen bonuscar szerûségû scriptet és folymataosan bebuggolnak,ezt úgy értem,hogy egy idõ után elkezdik floodolni a timer szövegét!
Letöltöttem egy új reakciótesztet és ugyan az....
2.Valamelyik nap felyeztem be a horgász scriptemet,mindenk mûködik,de 1 a baj vele,hogyha többen horgásznak egyszerre akkor bebuggol az egész!
[pawn] public Horgasz(playerid)
{
new hal;
hal = random(5);
SetPVarInt(playerid, \"PFish\", 0);
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
switch(hal)
{
case 0:
{
//nem töltöm fel a scriptet,csak mutatom:D
}
case 1:
{
//nem töltöm fel a scriptet,csak mutatom:D
}
case 2:
{
//nem töltöm fel a scriptet,csak mutatom:D
}
case 3:
{
//nem töltöm fel a scriptet,csak mutatom:D
}
case 4:
{
//nem töltöm fel a scriptet,csak mutatom:D
}
case 5:
{
//nem töltöm fel a scriptet,csak mutatom:D
}
}
return 1;
}[/pawn]
És egy paranccsal elindítom ezt a timert:
[pawn]fishingtimer = SetTimerEx(\"Horgasz\", random(15000), false, \"u\", playerid);[/pawn]