Ezt leginkább egy változóval tudod.
Aztán mindegyik parancshoz megcsinálod, hogy...ink leírom
new bool:Belepett[ MAX_PLAYERS ];
OnPlayerSpawn-hoz. Vagy inkább oda ahol belép a játékos és többször nem töltõdik be a spawn rész(ha érted mire gondolok)
Belepett[ playerid ] = true;
parancs használatházo meg
if( Belepett[ playerid ] == false ) return SendClientMessage(playerid, -1, \"*Lépj be mielõtt használod a parancsot.\");
Lehet van egyszerûbb megoldás, de én csak erre tudok gondolni
#include a_samp
public OnPlayerSpawn(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"ParancsHasznalat\", 1);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!GetPVarInt(playerid, \"ParancsHasznalat\")) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Parancs használathoz elõbb spawnolj le!\");
return 0;
}
Egyéb: Ha karaktert vált, akkor nem mûködik, mivel csatlakozáskor a \"ParancsHasznalat\" értéke alapból 0, de amint lespawnol akkor 1 lesz, és nem fog változni ez az érték amíg ki nem lép.