Szerző Téma: Spawn  (Megtekintve 673 alkalommal)

Spawn
« Dátum: 2013. június 25. - 19:12:53 »
0 Show voters
Helló valaki elmondaná hogy lehet azt megoldani hogy amíg le nem spawnol a játékos addig nem tudja használni a parancsokat.
kösz elõre is helló!

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Spawn
« Válasz #1 Dátum: 2013. június 25. - 20:29:58 »
0 Show voters
Ezt leginkább egy változóval tudod.
Aztán mindegyik parancshoz megcsinálod, hogy...ink leírom
 

new bool:Belepett[ MAX_PLAYERS ];
OnPlayerSpawn-hoz. Vagy inkább oda ahol belép a játékos és többször nem töltõdik be a spawn rész(ha érted mire gondolok)
Belepett[ playerid ] = true;
parancs használatházo meg
if( Belepett[ playerid ] == false ) return SendClientMessage(playerid, -1, \"*Lépj be mielõtt használod a parancsot.\");

 
Lehet van egyszerûbb megoldás, de én csak erre tudok gondolni

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Spawn
« Válasz #2 Dátum: 2013. június 25. - 21:16:49 »
+1 Show voters

#include a_samp
public OnPlayerSpawn(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"ParancsHasznalat\", 1);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!GetPVarInt(playerid, \"ParancsHasznalat\")) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Parancs használathoz elõbb spawnolj le!\");
return 0;
}

 
Egyéb: Ha karaktert vált, akkor nem mûködik, mivel csatlakozáskor a \"ParancsHasznalat\" értéke alapból 0, de amint lespawnol akkor 1 lesz, és nem fog változni ez az érték amíg ki nem lép.

Spawn
« Válasz #3 Dátum: 2013. június 26. - 08:01:27 »
0 Show voters
kösz szépen

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal