- 
				Sziasztok
 Olyan kérdésem lenne,hogy olyat hogy tudok csinálni hogy ha egy játékos felcsatlakozik a szerverre és választ skint ne csak úgy randomra dobálja le a playereket..Ha nem ki lehetne pl választani hogy most Los Santosba dobjon,vagy San Fierraba..
 Ezt hogy lehet megoldani?
- 
				Ez az eggyik alap gm-be benne van, még kamera mozgással is, de ha dialogba szeretnéd akkor:
 
 #include <a_samp>
 #define SelectCity 5000
 public
 OnPlayerRequestSpawn(playerid) {
 ShowPlayerDialog(playerid, SelectCity, DIALOG_STYLE_LIST, \"Spawn kiválasztása\", \"Los Santos\\nSan Fierro\\nLas Venturas\\nstb...\\n\", \"Go\", \"Bezár\"
 return 1;
 }
 public
 OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
 if(dialogid == SelectCity)
 {
 if(response)
 {
 if(listitem == 0)  SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 if(listitem == 1)  SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 if(listitem == 2)  SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 //if(listitem == 3)  SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 }
 }
 return 1;
 }
 
- 
				Ez az eggyik alap gm-be benne van, még kamera mozgással is, de ha dialogba szeretnéd akkor:
 
 #include <a_samp>
 #define SelectCity 5000
 
 public
 OnPlayerRequestSpawn(playerid) {
 ShowPlayerDialog(playerid, SelectCity, DIALOG_STYLE_LIST, \"Spawn kiválasztása\", \"Los Santos\\nSan Fierro\\nLas Venturas\\nstb...\\n\", \"Go\", \"Bezár\"
 return 1;
 }
 
 public
 OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
 if(dialogid == SelectCity)
 {
 if(response)
 {
 if(listitem == 0)  SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 if(listitem == 1)  SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 if(listitem == 2)  SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 //if(listitem == 3)  SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 }
 }
 return 1;
 }
 
 
 [/quote]
 d eneki szerintem uugy kell h elmetse és ne kérdezze le minden spawnál!
 
- 
				Nem teszteltem:
 
 #include <a_samp>
 #define SelectCity 5000
 new asd[MAX_PLAYERS];
 public OnPlayerRequestSpawn(playerid) {
 if(asd[playerid] == 0)
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, SelectCity, DIALOG_STYLE_LIST, \"Spawn kiválasztása\", \"Los Santos\\nSan Fierro\\nLas Venturas\\nstb...\\n\", \"Go\", \"Bezár\");
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid) return asd[playerid] = 0;
 public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
 if(dialogid == SelectCity)
 {
 if(response)
 {
 asd[playerid] = 1;
 if(listitem == 0) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 if(listitem == 1) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 if(listitem == 2) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 //if(listitem == 3) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 }
 }
 return 1;
 }
 
- 
				hat akkor meg szerintem csinalja ugy hogy:
 csinalsz egy valtozot:
 
 
 new spawnhely[MAX_PLAYERS];
 new file[100];
 
 
 
 OnPlayerConnect ala:
 
 
 spawnhely[playerid] = 0;
 
 
 
 A dialog alatt pedig meg oda rakod hogy:
 
 
                             if(listitem == 0)  SetPlayerPos(playerid, ide), spawnhely[playerid] = 1;
 if(listitem == 1)  SetPlayerPos(playerid, oda), spawnhely[playerid] = 2;
 if(listitem == 2)  SetPlayerPos(playerid, amoda), spawnhely[playerid] = 1;
 
 
 
 
 
 if(!dini_Exists(file)) {
 dini_Create(file);
 dini_IntSet(file, \"SpawnHely\", spawnhely[playerid]);
 } else if(dini_Exists(file)) {
 spawnhely[playerid] = dini_Int(file, \"SpawnHely\");
 }
 
 
 
 OnPlayerSpawn ala:
 
 
 if(spawnhely[playerid] == 0) //Ha meg nincs neki spawnhelye
 ShowPlayerDialog(...)// Spawnivalasztasi Dialog
 else if(spawnhely[playerid] == 1)
 SetPlayerPos(ide);
 else if(spawnhely[playerid == 2)
 SetPlayerPos(oda);
 else if(spawnhely[playerid] == 3)
 SetPlayerPos(mashova);
 
 
 
 Azthiszem igy :)
 De nem tudom.Am boccs flash scak egyidoben irtam veled :P
- 
				Nem hinném hogy ez jó, de minek menteni + még ki se választotta akkor mit ment?
 Amúgy lemaradt a new file[100];
- 
				A sorrendet ossze vissza tettem :(.Nah de nekem igy volt.
			
- 
				new name[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playeridm name, sizeof name);
 De akkor még ez is hiányzik hogy: format(file, sizeof file, \"Mappa/%d\"name);
 De szerintem feleslegese lementeni, szóval:
 
 
 Nem teszteltem:
 
 #include <a_samp>
 #define SelectCity 5000
 new asd[MAX_PLAYERS];
 public OnPlayerRequestSpawn(playerid) {
 if(asd[playerid] == 0)
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, SelectCity, DIALOG_STYLE_LIST, \"Spawn kiválasztása\", \"Los Santos\\nSan Fierro\\nLas Venturas\\nstb...\\n\", \"Go\", \"Bezár\");
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid) return asd[playerid] = 0;
 public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
 if(dialogid == SelectCity)
 {
 if(response)
 {
 asd[playerid] = 1;
 if(listitem == 0) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 if(listitem == 1) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 if(listitem == 2) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 //if(listitem == 3) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 }
 }
 return 1;
 }
 
 
 [/quote]
 
- 
				new name[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playeridm name, sizeof name);
 De akkor még ez is hiányzik hogy: format(file, sizeof file, \"Mappa/%d\"name);
 De szerintem feleslegese lementeni, szóval:
 
 
 Nem teszteltem:
 
 #include <a_samp>
 #define SelectCity 5000
 new asd[MAX_PLAYERS];
 public OnPlayerRequestSpawn(playerid) {
 if(asd[playerid] == 0)
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, SelectCity, DIALOG_STYLE_LIST, \"Spawn kiválasztása\", \"Los Santos\\nSan Fierro\\nLas Venturas\\nstb...\\n\", \"Go\", \"Bezár\");
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid) return asd[playerid] = 0;
 public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
 if(dialogid == SelectCity)
 {
 if(response)
 {
 asd[playerid] = 1;
 if(listitem == 0) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 if(listitem == 1) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 if(listitem == 2) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 //if(listitem == 3) SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// 0, 0, 0 hjelyére a koordinátákat.
 }
 }
 return 1;
 }
 
 
 
 
 Igen nem kell lementeni :D Köszi!^^
 [/quote]