Én ezt használtam anno. Működik. A bemásolt kódrészlettel a 99-es ID-jű játékost ellenőrizheted.
A parancsba: TogglePlayerControllable(99, 0);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Ellenőrzés folyamatban...\");
SetTimerEx(\"s0beitTimer\", 3000, false, \"dd\", playerid, 99);
A timer: forward s0beitTimer(playerid, targetid);
public s0beitTimer(playerid, targetid)
{
new Float:frontCameraVectors[3];
GetPlayerCameraFrontVector(targetid, frontCameraVectors[0], frontCameraVectors[1], frontCameraVectors[2]);
if(frontCameraVectors[2] < -0. SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"A játékos s0beitet használ! Biztonsági okokból nem került felolvasztásra.\");
else TogglePlayerControllable(targetid, 1), SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"A játékos tiszta, nem használ s0beitet. \");
}
[gmod]Azt hiszem ki lett tárgyalva; nem létezik tökéletes bann. Illetve annyival lehet védekezni, hogy whitelistet készítesz. De az még mindig nem a kitiltás általános fogalmáról szól. Az anti s0-s megoldást pedig én leírtam. Zárok![/gmod]