/sorsol 1 2 3 5 6 10
Úgy érted, hogy pl /sorsol 1 2 3 5 6 10 És akkor az 1, 2, 3, 5, 6, 10-es ID közül választ egyet véletlenszerûen?
new playerek[MAX_PLAYERS];
CMD:sorsol(playerid, params){if(IsPlayerConnected(playerid)){for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { playerek[playerid] ++; }}new rand = random(playerek[playerid]); new str[256];new name[64];GetPlayerName(rand, name, sizeof (name));format(str, 256, \"Kisorsolt ID: %d, Játékos neve: %s\", rand, name );SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, str);}}
Mód elejére: new playerek[MAX_PLAYERS]; CMD:sorsol(playerid, params){if(IsPlayerConnected(playerid)){for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { playerek[playerid] ++; }}new rand = random(playerek[playerid]); new str[256];new name[64];GetPlayerName(rand, name, sizeof (name));format(str, 256, \"Kisorsolt ID: %d, Játékos neve: %s\", rand, name );SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, str);}} Pawno nem ír hibát, de nem teszteltem!
én azt számoltam hogy hány player van online. Nem idket. Ha egy játékos bevan lépve akkor rakja feljebb a változót szóval amit írtam ilyen szempontból helyes
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { playerek[playerid] ++; } }[/quote]Helyesen: for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { playerek ++; } } De most így végig gondolva még jobban az egész úgy ahogy van rossz, hamár bizonygatod hogy helyes. :angel:Edit:Írtam egy kis kódot amit itt postoltam, sokat nem tudtam tesztelni de a bot játékosokkal a házi szerveren jól mûködött, talán ez hasznos lesz számodra, ha meg használsz foreach.inc-t akkor egyszerûbb a dolgod \"Itter_Random(Player)\".
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { playerek ++; } }