Szerző Téma: Sorompóp  (Megtekintve 1959 alkalommal)

Sorompóp
« Dátum: 2012. december 29. - 21:05:50 »
0 Show voters
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(sorompo, 1069.8994141,1359,10.5,0,334.9951172,0);//This will move the gate
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/zar\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(sorompo, 1069.8994141,1359,10.5,0,270,0);//This will move the gate back to the old position
}
return 1;
}

 

C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(226) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(230) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(232) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(237) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(239) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(242) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(244) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
7 Errors.

 
Hogy kell forgatni az objectet?

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Sorompóp
« Válasz #1 Dátum: 2012. december 29. - 21:22:04 »
0 Show voters
Ha jól tudom forgatni nem lehet csak elõre, hátra, jobbra, és balra.
A kódod pedig azért nem jó mert túl sok koordináta van megadva és az object sebbesége sincs beállítva
Kb így kell kinéznie:
MoveObject(sorompo, 2686.7414550781, -2563.5668945313, 8.406204223633, 2.0);
MoveObject(sorompo, X, Y, Z, Sebesség);
E: Ez nem a te kódod, de a tiedbõl akárhogy próbáltam nem tudtam így megcsinálni sajnos.
« Utoljára szerkesztve: 2012. december 29. - 21:26:51 írta Shady »

Sorompóp
« Válasz #2 Dátum: 2012. december 29. - 21:25:53 »
0 Show voters
Valahogy biztos lehet, mivel sorompó lenne belõle, és azt fel kell állítani csak nem értem miért ír ki rá hibát..

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
Sorompóp
« Válasz #3 Dátum: 2012. december 29. - 21:35:16 »
0 Show voters
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(sorompo, 1069.8994141,1359,10.5,0,334.9951172,0);//This will move the gate
return 1;
}
if (strcmp(\"/zar\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(sorompo, 1069.8994141,1359,10.5,0,270,0);//This will move the gate back to the old position
        return 1;
}

Sorompóp
« Válasz #4 Dátum: 2012. december 29. - 22:02:22 »
0 Show voters
Nem csinál semmit /nyit /zarra

Nem elérhető Shady

  • 313
    • Profil megtekintése
Sorompóp
« Válasz #5 Dátum: 2012. december 29. - 22:21:09 »
0 Show voters
Vannak warningok?

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Sorompóp
« Válasz #6 Dátum: 2012. december 29. - 22:59:16 »
0 Show voters
if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0)
{
        MoveObject(sorompo, 1069.8994141,1359,10.5,0,334.9951172,0,2.0);
        return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0)
{
        MoveObject(sorompo, 1069.8994141,1359,10.5,0,270,0,2.0);
        return 1;
}

Sorompóp
« Válasz #7 Dátum: 2012. december 29. - 23:04:53 »
0 Show voters
Nem jó rosszul áll és csak úgy oda terem nem mozogja le rendesen...
ott van a zárt illetve nyitott koordináták:
 
/CreateObject(968,1069.8994141,1359.0000000,10.5000000,0.0000000,270.0000000,0.0000000); //object(barrierturn) (1) zarva
//CreateObject(968,1069.8994141,1359.0000000,10.5000000,0.0000000,334.9951172,0.0000000); //object(barrierturn) (1) nyitva

 
Edit:
 
   if (strcmp(\"/zár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  new Float:X;
  new Float:Y;
  new Float:Z;
  GetObjectRot(sorompo,X,Y,Z);
  RotateObject(sorompo,1069.8994141,1359.0000000,10.5000000-0,270,0,2.0); //Hibás sor
  return 1;
}

 
HIBA:
 
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(226) : error 017: undefined symbol \"RotateObject\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.
« Utoljára szerkesztve: 2012. december 30. - 00:53:05 írta cserko93 »

Sorompóp
« Válasz #8 Dátum: 2012. december 30. - 16:26:22 »
+1 Show voters
Ez kell neked:
 

1. Következõ include kell hozzá:  (katt a \"Pobierz\" feliratra és töltsd le.)
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/G_ObjectsRot,975749276.inc
2. Ha letöltötted, másold be a szerver mappád pawno/include részébe.
3. Ez után nyiss egy új pawnot, és másold be ezt:
 
#include <a_samp>
#include <G_ObjectsRot>
#include <zcmd>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
new sorompo1;
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\"========= Sorompó ======= Code =========\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    sorompo1 = CreateObject(968, 1069.8994,1359.0000,10.5000, 0.000000,90.0000,270.0000); //létrehozzuk a sorompót
    //ide írhatod a többi sorompót
    //meg ide
    //..stb
    return 1;
}
CMD:nyit(playerid,params[])
{
    RotateObject(sorompo1,0.0000,0.0000,270.0000,300,1.0); //felnyitjuk
    SetObjectRotationSpeed(sorompo1,80.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"> Sorompó felnyitása <\");
    SetTimer(\"lecsukodas\",6000, false); //6 mp múlva lecsukódik magától
    return 1;
}
/*
CMD:zar(playerid,params[])
{
    RotateObject(sorompo1,0.0000,90.0000,270.0000,300,1.0);
    SetObjectRotationSpeed(sorompo1,80.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"> Sorompó lecsukása <\");
    return 1;
}*/
 
forward lecsukodas(playerid); //automata lecsukódás
public lecsukodas(playerid)
{
    RotateObject(sorompo1,0.0000,90.0000,270.0000,300,1.0); //lecsukjuk
    SetObjectRotationSpeed(sorompo1,80.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"> Sorompó lecsukása <\");
}
public OnObjectRotated(objectid)
{
    return 1;
}
public OnObjectStopRotate(objectid)
{
    return 1;
}
public OnObjectStopBucle(objectid)
{
    return 1;
}

 
ZCMD-ben írtam mivel ebben sokkal egyszerûbb.
Ha nem akarod az automata lecsukódást, akkor vedd ki a 2db   /*   */  jelet a CMD:zar -nál és tegyél  //  -t a forward részhez.

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
Sorompóp
« Válasz #9 Dátum: 2012. december 30. - 21:12:03 »
0 Show voters
Hülyeség, moveobject-el lehet forgatni, és az sokkal jobb, nem timerrel mûködik..

Sorompóp
« Válasz #10 Dátum: 2012. december 30. - 21:43:27 »
0 Show voters
Hogy forgassam, hogy jó is legyen?

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
Sorompóp
« Válasz #11 Dátum: 2012. december 30. - 21:56:37 »
0 Show voters
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
A lényeg, hogy az x, y, vagy z értéket is változtatni kell valami értékkel, legalább valami nagyon picivel, mert máskülönben nem fog mozogni.

Sorompóp
« Válasz #12 Dátum: 2012. december 31. - 00:46:41 »
0 Show voters
Tudom, hogy kell objectet mozgatni engem az érdekelne, hogy kell forgatni!

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
Sorompóp
« Válasz #13 Dátum: 2012. december 31. - 10:14:34 »
0 Show voters
Ha elolvastad volna amit linkeltem, megkaptad volna a választ... Tehát:
 
Parameters:
(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0)
objectid   The ID of the object to move.
Float:X   The X coordinate to move the object to.
Float:Y   The Y coordinate to move the object to.
Float:Z   The Z coordinate to move the object to.
Float:Speed   The speed at which to move the object (units per second).
Float:RotX   The FINAL X rotation (optional).
Float:RotY   The FINAL Y rotation (optional).
Float:RotZ   The FINAL Z rotation (optional).
[/quote]
A mozgatással lehet forgatni is, RotX, RotY, RotZ adja meg a mozgás végén hogy legyen az object, mozgás közben fog forogni, feltéve, hogy megfelelõ sebességgel mozgatod, de mivel a forgatás mozgás közben valósul meg, így elengedhetetlen, hogy az object mozogjon, legalább egy minimálisat.
Most lényegében leírtam ugyanazt, mint elõbb.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal