Szerző Téma: sorompó nyítás  (Megtekintve 1127 alkalommal)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sorompó nyítás
« Dátum: 2013. június 15. - 16:45:31 »
0 Show voters
Üdv. Mért nem nyílik ki a sorompó ahogy kellene szép lassan aki tud segíteni az írjon.
 
#define FILTERSCRIPT
#include a_samp
#include a_objects
#if defined FILTERSCRIPT
forward Sorompo(playerid);
new sor1;
public OnFilterScriptInit()
{
sor1=CreateObject(968,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0000000,268.5000000,316.2500000);
SetTimer(\"Sorompo\",1000,1);
return 1;
}
public Sorompo(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000))
{
       MoveObject(sor1, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.2, 0.0000000,352.5000000,316.2500000); // nyitot
}
    else
    {
       MoveObject(sor1, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.2, 0.0000000,268.5000000,316.2500000); //zárt
    }
}
#endif

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
sorompó nyítás
« Válasz #1 Dátum: 2013. június 15. - 16:52:40 »
0 Show voters
#include a_samp
#include a_objects
#include foreach
forward Sorompo();
new sor1;
public OnFilterScriptInit() {
    sor1=CreateObject(968,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0000000,268.5000000,316.2500000);
    SetTimer(\"Sorompo\",1000,1);
    return 1;
}
public Sorompo() {
new sorompo = 0;
foreach(Player, i) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 10.0, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000)) {
    sorompo ++;
}
}
if(sorompo != 0) MoveObject(sor1, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.2, 0.0000000,352.5000000,316.2500000); // nyitot
if(!sorompo) MoveObject(sor1, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.2, 0.0000000,268.5000000,316.2500000); //zárt
}

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sorompó nyítás
« Válasz #2 Dátum: 2013. június 15. - 17:06:40 »
0 Show voters
Köszi és ez már jó lesz?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 15. - 17:12:49 )

ugyan olyan gyorsan nyílik fel  :(
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 15. - 17:12:49 írta ZSOLTI99 »

sorompó nyítás
« Válasz #3 Dátum: 2013. június 15. - 17:43:25 »
0 Show voters
#define FILTERSCRIPT
#include a_samp
#include a_objects
#if defined FILTERSCRIPT
forward Sorompo(playerid);
new sor1;
public OnFilterScriptInit()
{
        sor1=CreateObject(968,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0000000,268.5000000,316.2500000);
        SetTimer(\"Sorompo\",1000,1);
        return 1;
}
public Sorompo(playerid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000))
        {
        MoveObject(sor1, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000,2.0, 0.0000000,352.5000000,316.2500000); // nyitot
        }
    else
    {
        MoveObject(sor1, -1641.8000500,572.9000200,39.4000000,2.0, 0.0000000,268.5000000,316.2500000); //zárt
    }
}
#endif

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sorompó nyítás
« Válasz #4 Dátum: 2013. június 15. - 18:21:31 »
0 Show voters
Nem jó túl gyors csináld már meg léci ,h ne legyen olyan gyors! Vagy ezt hogy kell

sorompó nyítás
« Válasz #5 Dátum: 2013. június 15. - 18:36:36 »
0 Show voters
4. szám a sebesség.Azt álítgasd.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
sorompó nyítás
« Válasz #6 Dátum: 2013. június 15. - 18:54:35 »
0 Show voters
316.2500000 ezt a MoveObjecteknél állítsd át 3.5 re pl

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sorompó nyítás
« Válasz #7 Dátum: 2013. június 15. - 19:03:43 »
0 Show voters
Az a forgás tengely

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
sorompó nyítás
« Válasz #8 Dátum: 2013. június 15. - 19:35:44 »
0 Show voters
ak utána írd..

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sorompó nyítás
« Válasz #9 Dátum: 2013. június 15. - 20:35:11 »
0 Show voters
Ha utána írom akkor se jó

sorompó nyítás
« Válasz #10 Dátum: 2013. június 16. - 13:21:23 »
0 Show voters
Hy, nekem si ez volt. A megoldás: told el az elsõ vagy a második számot egy egésszel(csak akkór jó a rotáció, ha egy kicsit arébb csúszik az object) :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal