GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Holiday - 2013. január 21. - 13:52:28

Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: Holiday - 2013. január 21. - 13:52:28
Sziasztok. Készítettem egy sorompót de nem úgy mûködik ahogy szeretném. Ha kinyitom akkor nem szép lassan nyílik fel hanem odavágódik a nyílt pozicióhoz ha meg lezárom akkor meg a zártra.
Itt a script
 
new rskapu; // elején
//Modeinit
rskapu = CreateObject(968, -210.79, 2761.81, 62.48,   0.00, -90.80, 0.00);// Zárt
//és a parancs:
CMD:zar(playerid ,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,20, -210.79, 2761.81, 62.48))
 {
    MoveObject(rskapu, -210.79, 2761.81, 62.48, 2, 0.00, -90.80, 0.00);
    cmd_me(playerid, \"becsuk egy kaput.\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"HIBA:{0015ff}Nem vagy a kapu közelébe!\");
}
return 1;
}
CMD:nyit(playerid ,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -210.79, 2761.81, 62.48))
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK)
    {
    MoveObject(rskapu, -210.79, 2761.81, 62.48, 2, 0.00, 0.00, 0.00);
    cmd_me(playerid, \"kinyit egy kaput.\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Rendõr.\");
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a sorompó közelébe.\");
return 1;
}

 
És ezek a poziciók is benne vannak pedig..:/ :
Speed
RotX
RotY
RotZ
Köszönöm a Segítségeket Elõre is!
Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: filip95 - 2013. január 21. - 15:09:53
MoveObject(rskapu, -210.79, 2761.81, 62.48, 2, 0.00, -90.80, 0.00); //Itt a legvégén a 0.0-át állítsd be mijen gyorsra szeretnéd ajánlott az 1.5-2
Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: Holiday - 2013. január 21. - 15:54:12
Az amire te gondolsz az ittvan.
:MoveObject(rskapu, -210.79, 2761.81, 62.48, 2, 0.00, -90.80, 0.00);

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 21. - 15:54:53 )

Valami más baja lesz :/
Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: filip95 - 2013. január 21. - 15:55:37
de a végén írd át úgy ahogy leírtam és nézdmeg h jolessz nekem is így van megcsinálva
:)
Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: Holiday - 2013. január 21. - 16:03:20
ugye az a RotZ tengely amit ha átírok akkor elforgat :/
Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: Scofield62 - 2013. január 21. - 18:32:08
Igen az, de a kapunál ugy szokták hogy picit forgatja azthiszem mert csak akkor lesz folyamatos vagy ilyesmi, szoval próbáld csak meg ahogy mondták :)
Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: Holiday - 2013. január 21. - 19:54:42
Nemjó. :/
Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: ~DuMBasS - 2013. január 22. - 13:45:54
Senki ?:/
Olvasgattam fórumon hogy lehet Timerrel is elkészíteni akkor elvileg mûködnie is kellene. Valaki tudna segíteni ?
Cím: Sorompó Lecsukás/nyitás {s.O.s}
Írta: Hun_Norberto - 2013. január 23. - 16:14:04
Idézetet írta: Scofield62 date=1358789528\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32791\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen az, de a kapunál ugy szokták hogy picit forgatja azthiszem mert csak akkor lesz folyamatos vagy ilyesmi, szoval próbáld csak meg ahogy mondták :)
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
Egy kicsit el is kell mozditani, akkor fog forogni.
Elég valami 0.00001 mozditás, vagy mennyi...