Szerző Téma: Sorompó fs  (Megtekintve 391 alkalommal)

Sorompó fs
« Dátum: 2013. Június 01. - 09:34:45 »
0 Show voters
Helló itt a sorompó scriptem már próbáltam move object és set obeject rottal is de nem nyílik ki úgy ahogy én szertném  úgy nyílik ki hogy egybõl fel aztán meg egybõl le.Ha valaki tudja hogy mi a gond kérem segitsen    :)
 
//Mod elején:
#include <a_samp>
#include zcmd
#include <fixchars>
#include sscanf2
new bool:gateopen;
new pdkapu;
forward GateCheck(playerid);
//Gamemode init alatt:
public OnGameModeInit()
{
pdkapu = CreateObject(968, 1702.3000488281, 348.29998779297, 29.299999237061, 0, 270, 0);
SetTimer(\"GateCheck\",5000, 1);
return 1;
}
public GateCheck(playerid)
{
  for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
  {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,2.0,1699,348.60,29.89))
    {
      if(gateopen == false)
      {
        SetObjectRot(pdkapu,0, 358, 0); // barrier closed after command
        gateopen = true;
      }
      return 1;
    }
  }
  if(gateopen == true)
  {
    SetObjectRot(pdkapu,0, 270, 0); // barrier closed after command
    gateopen = false;
  }
  return 1;
}

xD1999

  • Vendég
Sorompó fs
« Válasz #1 Dátum: 2013. Június 01. - 18:56:02 »
0 Show voters
add ide a kinyitot és bezárt koordinátát!És megcsinálom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal