Helló, van egy sokkolás parancs de hibás.:
- Ha egyedül vagyok a szerveren jól mûködik rajtam a sokkolás és a timer is.
- Ha feljön egy teszt-player akkor pl. ha lesokkolom õt akkor nekem ér véget a timer és nem neki. Összevissza mûködik... :no:
Most vagy a megnevezéseknél a rossz [ezeket nem értem annyira] ahol a
forward van oda
most \"playerid\" kell a zárójelbe vagy \"sokkos\"? Tehát, hogy kinek érjen véget az idõzítõ. Szerintem ott van probléma...
CMD:sokk(playerid, params[])
{
new sokkos;
new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
if(sscanf(params, \"u\", sokkos)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /sokk [id]\");
if(sokkos == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Rossz ID!\");
GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(sokkos, 20.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"{FF0606}[{FFFFFF}!{FF0606}] {FF9900}Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
SendClientMessage(sokkos, COLOR_ULTRARED, \"Lesokkolt egy rendõr!\");
ApplyAnimation(sokkos, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\",4.0,1,0,1,0,-1);
SetPVarInt(sokkos, \"sokkolva\", 1);
SetTimer(\"sokkolva\", 10000, false);
return 1;
}
forward sokkolva(sokkos);
public sokkolva(sokkos)
{
SetPVarInt(sokkos, \"sokkolva\", 0);
ClearAnimations(sokkos);
SendClientMessage(sokkos, COLOR_LIME, \"{99FF00}Elmúlt a sokkoló hatása...\");
return 1;
}
Próbáltam már átírni ezt-azt de ugyan úgy bugosan mûküdik ha feljön 1 player...
Köszönöm!