GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Devil112 - 2012. Június 11. - 16:04:43

Cím: /sokk
Írta: Devil112 - 2012. Június 11. - 16:04:43
Sziasztok.
Van egy /sokk rendszerem és meglehet csinálni hogy akkor is müködjön ha szolgálatba vagyok és akkor is ha nem vagyok abba?
 

if(strcmp(cmd, \"/sokk\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz sokkolni!\");
        return 1;
    }
    new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
    if(IsPlayerConnected(suspect))
{
    if(OnDuty[playerid] == 1)
       {
       if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A célszemély kocsiban van, szedd ki elõbb!\");
              return 1;
          }
          //GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
          GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(stringx, sizeof(stringx), \"%s lesokkolt 20 másodpercre\", sendername);
         SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Sokkoltad %s 20 másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lesokkolja %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
         ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"lesokkolt valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
         GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Sokkoltak\", 2500, 3);
         TogglePlayerControllable(suspect, 0);
         PlayerCuffed[suspect] = 1;
         PlayerCuffedTime[suspect] = 30;
            }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
          return 1;
      }
   }
   else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szolgálatban! /duty\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr / mentõs / katona / swat\");
} return 1;
}
Cím: /sokk
Írta: Yakuza™ - 2012. Június 11. - 16:15:13
if(strcmp(cmd, \"/sokk\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz sokkolni!\");
        return 1;
    }
    new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
    if(IsPlayerConnected(suspect))
{
    if(OnDuty[playerid] == 1)
       {
       if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A célszemély kocsiban van, szedd ki elõbb!\");
              return 1;
          }
          //GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
          GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(stringx, sizeof(stringx), \"%s lesokkolt 20 másodpercre\", sendername);
         SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Sokkoltad %s 20 másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lesokkolja %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
         ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"lesokkolt valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
         GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Sokkoltak\", 2500, 3);
         TogglePlayerControllable(suspect, 0);
         PlayerCuffed[suspect] = 1;
         PlayerCuffedTime[suspect] = 30;
            }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
          return 1;
      }
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr / mentõs / katona / swat\");
} return 1;
}
Cím: /sokk
Írta: Devil112 - 2012. Június 11. - 16:18:26
Tele van warningal :S
Cím: /sokk
Írta: ZyZu. - 2012. Június 11. - 16:24:04
Másold be kérlek!
Cím: /sokk
Írta: Devil112 - 2012. Június 11. - 16:44:07

C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(2273) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(2375) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(2411) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(2412) : error 004: function \"SafeGivePlayerWeapon\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(2439) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3200) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3212) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3216) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3228) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3239) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3243) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3247) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3259) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3263) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3267) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3792) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(3798) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4398) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4446) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4449) : error 004: function \"UpdatePlayerPosition2\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4678) : error 004: function \"Nevekbe\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4682) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4705) : error 004: function \"ClearChatbox\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4709) : error 004: function \"ClearChatbox\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4721) : error 004: function \"Nevekki\" is not implemented
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(4722) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.
Cím: /sokk
Írta: Kovacs_Bela - 2012. Június 11. - 17:19:06
I., ezt a módba irtad bele?
II., 0.3e / d-s pawnoval nyitottad meg?
Cím: /sokk
Írta: Pedró - 2012. Június 11. - 17:22:18
ez nem 0.3-s kód.. 0.2.2x re van sztem
Cím: /sokk
Írta: Yakuza™ - 2012. Június 11. - 17:35:09
Idézetet írta: Pedro date=1339428138\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22720\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez nem 0.3-s kód.. 0.2.2x re van sztem
 
Cím: /sokk
Írta: Kovacs_Bela - 2012. Június 11. - 17:39:08
LOL! Komolyan mondod ??? XDDDD
ez dt!
nevekki, PlayerToPoint,  SafeGivePlayerMoney, SafeResetPlayerWeapon, GetDistanceBetweenPlayers, PlayerInfo[playerid][pLeader]
most nemazért de \"devill112.PNG\" létedre minek kezdesz rp móddal?


a módba másold bele, és 0.3d-s pawnoval nyisd meg!! (vagy 0.3e-ssel)
Cím: /sokk
Írta: Devil112 - 2012. Június 11. - 17:45:20
KÖZÖD???
Elég híres a szeró ugyhogy kuss!
Cím: /sokk
Írta: JBauer - 2012. Június 11. - 17:46:35
Zárási hiba.
Valahol hiányzik a \"}\" jel.
Cím: /sokk
Írta: attila91 - 2012. Június 11. - 17:53:10
Tessék próbáld ki elvileg mûködnie kell...
 
if(strcmp(cmd, \"/sokk\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz sokkolni!\");
        return 1;
    }
    new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
    if(IsPlayerConnected(suspect))
{
    if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
   {
             if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
      {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A célszemély kocsiban van, szedd ki elõbb!\");
                 return 1;
             }
             //GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
             GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
      format(stringx, sizeof(stringx), \"%s lesokkolt 20 másodpercre\", sendername);
      SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
      format(stringx, sizeof(stringx), \"Sokkoltad %s 20 másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
      format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lesokkolja %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
      ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
      SetPlayerChatBubble(playerid, \"lesokkolt valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
      GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Sokkoltak\", 2500, 3);
      TogglePlayerControllable(suspect, 0);
      PlayerCuffed[suspect] = 1;
      PlayerCuffedTime[suspect] = 30;
           }
   else
   {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
             return 1;
   }
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr / mentõs / katona / swat\");
} return 1;
}
Cím: /sokk
Írta: Erik3333 - 2012. Június 11. - 17:54:09
Idézetet írta: Devil112 date=1339429520\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22720\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
KÖZÖD???
Elég híres a szeró ugyhogy kuss!
 
Ha ilyen hangnemben beszélsz, akkor ne nagyon számíts segítségre...
Cím: /sokk
Írta: Devil112 - 2012. Június 11. - 17:58:50
Ugyanugy warning
Cím: /sokk
Írta: JBauer - 2012. Június 11. - 18:21:18
if(strcmp(cmd, \"/sokk\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz sokkolni!\");
        return 1;
    }
    new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
    if(IsPlayerConnected(suspect))
{
    if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
   {
             if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
      {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A célszemély kocsiban van, szedd ki elõbb!\");
                 return 1;
             }
             //GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
             GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
      format(stringx, sizeof(stringx), \"%s lesokkolt 20 másodpercre\", sendername);
      SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
      format(stringx, sizeof(stringx), \"Sokkoltad %s 20 másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
      format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lesokkolja %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
      ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
      SetPlayerChatBubble(playerid, \"lesokkolt valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
      GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Sokkoltak\", 2500, 3);
      TogglePlayerControllable(suspect, 0);
      PlayerCuffed[suspect] = 1;
      PlayerCuffedTime[suspect] = 30;
           }
   else
   {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
             return 1;
   }
}
else
}
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr / mentõs / katona / swat\");
} return 1;
}

 
így?
Cím: /sokk
Írta: Pedró - 2012. Június 11. - 18:27:19
Idézetet írta: Yakuza™ date=1339428909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22720\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


ez nem 0.3-s kód.. 0.2.2x re van sztem
 

[/quote]
mit szenvedtek vele? írjatok új sokk parancsot, ami kombatilibitis a 0.3 függvénykönyvtárakkal
ja meg gondolom az egész gm 0.2.2x re készült..
Cím: /sokk
Írta: Devil112 - 2012. Június 12. - 12:34:13
Warningos:
 

C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(50409) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(50429) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(50430) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(50431) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.
Cím: /sokk
Írta: Norby - 2012. Június 12. - 12:50:12
A warning az nem lényeg csak sor eltolódás, viszont van egy error az valami érvénytelen kifejezés...
Cím: /sokk
Írta: zeteni - 2012. Június 13. - 12:02:48
CMD:sokkol(playerid, params[])
{
        if(gTeam[playerid] == rendor)
        {
                new mandarin;
                if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\");
                new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
                GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
                if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
                TogglePlayerControllable(mandarin, 0);
                SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\");
                SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\");
                SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1);
                //SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false);
                SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", playerid);
        }
        else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\");
        return 1;
}

 
Itt az enyém 100%-os mûködéssel. A többi ami kell bele neked azt belerakod. Ha nem megy egyedül szólj, és segítek
Cím: /sokk
Írta: ZyZu. - 2012. Június 13. - 13:54:58
Szerintem így menne:
 

if(strcmp(cmd, \"/sokk\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz sokkolni!\");
        return 1;
    }
    new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
    if(IsPlayerConnected(suspect))
       {
       if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect))
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A célszemély kocsiban van, szedd ki elõbb!\");
              return 1;
          }
          //GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev));
          GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer));
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(stringx, sizeof(stringx), \"%s lesokkolt 20 másodpercre\", sendername);
         SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Sokkoltad %s 20 másodpercre.\", rag(giveplayer,3));
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
         format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lesokkolja %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
         ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"lesokkolt valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
         GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Sokkoltak\", 2500, 3);
         TogglePlayerControllable(suspect, 0);
         PlayerCuffed[suspect] = 1;
         PlayerCuffedTime[suspect] = 30;
            }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\");
          return 1;
      }
        }
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr / mentõs / katona / swat\");
} return 1;
}
Cím: /sokk
Írta: Devil112 - 2012. Június 13. - 14:19:05
Köszönöm! Jó.