ez nem 0.3-s kód.. 0.2.2x re van sztem [/quote]mit szenvedtek vele? írjatok új sokk parancsot, ami kombatilibitis a 0.3 függvénykönyvtárakkalja meg gondolom az egész gm 0.2.2x re készült..
ez nem 0.3-s kód.. 0.2.2x re van sztem
C:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(50409) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(50429) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(50430) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\user\\Desktop\\Egyebek\\afterlife.pwn(50431) : warning 217: loose indentationPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
CMD:sokkol(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == rendor) { new mandarin; if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\"); new Float:sx, Float:sy, Float:sz; GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\"); TogglePlayerControllable(mandarin, 0); SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\"); SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1); //SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false); SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", playerid); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\"); return 1;}
if(strcmp(cmd, \"/sokk\", true) == 0){ if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiban nem tudsz sokkolni!\"); return 1; } new suspect = GetClosestPlayer(playerid); if(IsPlayerConnected(suspect)) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5) { if(IsPlayerInAnyVehicle(suspect)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A célszemély kocsiban van, szedd ki elõbb!\"); return 1; } //GetPlayerName(suspect, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(suspect, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s lesokkolt 20 másodpercre\", sendername); SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Sokkoltad %s 20 másodpercre.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lesokkolja %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"lesokkolt valakit\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); GameTextForPlayer(suspect, \"~w~Sokkoltak\", 2500, 3); TogglePlayerControllable(suspect, 0); PlayerCuffed[suspect] = 1; PlayerCuffedTime[suspect] = 30; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Senki sincs a közeledben!\"); return 1; } }}else{SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr / mentõs / katona / swat\");} return 1;}