Szasztok! Elkezdtem írni egy modot, hogyha belemegyünk a pickup-ba akkor elõjön egy Input dialog. Ezt eddig így csináltam:
if(pickupid == skin)ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\");
Habár lehet még ez sem jó :-[ Innentõl azt szeretném megkérdezni, hogyan lehet megoldani, hogyha a játékos pl. a 248-as skin-t választja akkor azt adja neki? És ha 299-nél nagyobbat ír akkor, \"Nincs ilyen Skin!\" Ha meg 0-nál kisebbet ugyanez :hihi: Ja és amikor leváltja akkor levesz a játékostól 500 dolcsit. Ha pedig nincs annyi $-ja akk kiírja, hogy: Nincs elég pénzed! Köszönöm szépen a segítségeket! :)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 15. - 22:31:27 )
Ha ezt a scriptkérésekbe kell nyitni akk. helyezze át egy modi. kérem! :)
#include a_samp
#include zcmd
CMD:asd(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 3)
{
if(strval(inputtext) > 299 || strval(inputtext) < 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs ilyen skin id!\");
if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) return GivePlayerMoney(playerid, -500), SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)), SendClientMessage(playerid,0x22cc00AA,\"Vettél egy ruhát! -$500\");
else SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs elég pénzed!\");
return 1;
}
return 0;
}