GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: totar - 2011. július 11. - 15:53:23

Cím: Skinek
Írta: totar - 2011. július 11. - 15:53:23
Üdv
megoldottam egyszerûen a skinválasztást csak az a baj hogy CJ sokszor van a skinválasztóba, holott 1 szer kellene ott lennie.
Ez lenne az a megoldás:
 

for(new i=0;i<299;i++)
{
AddPlayerClass(i,0.0,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0);
}

 
PLs help
a segítségeteket nagyon megköszönném.
Cím: Skinek
Írta: Sheet - 2011. július 11. - 15:55:21
Hülyeség.
[pawn]new rand;
rand = random(299);
AddPlayerClass(rand, 0.0,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0);[/pawn]
Cím: Skinek
Írta: Csabesz - 2011. július 11. - 15:57:48
Vannak hibás karakterek azonosítók(ID), azok helyett CJ van.
[pawn]
forward IsValidSkin ( skinid );
public IsValidSkin ( skinid )
{
  #define MAX_BAD_SKINS 22
  new badSkins [ MAX_BAD_SKINS ] =
  { 3, 4, 5, 6, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 268, 273, 289 };
  if ( skinid < 0 || skinid > 299 ) return false;
  for ( new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++ ) { if ( skinid == badSkins [ i ] ) return false; }
  #undef MAX_BAD_SKINS
  return 1;
}
[/pawn]
Cím: Skinek
Írta: totar - 2011. július 11. - 16:57:45
Oké köszönöm!!
És még 2 apró gond!
1. Az mitíõl van hogy ha 1. nek spawnolnak akkor nemlátszódik semmi csak a kék ég?
2. Azt hogy lehet megcsinálni hogy ha megyek a stunton akkor az objectek gyorsabban töltõdjenek, mert megyek és nincs alattam semmi, kiszálok és úgy töltõdnek csak be.
PLS help.
mert nem tudom ezek mitõl vannak.
Cím: Skinek
Írta: Csabesz - 2011. július 11. - 17:11:45
Egyszerû..:
[pawn]
//OnGameModeInit
for ( new i = 0; i < 299; i++ ) if ( IsValidSkin ( i ) ) AddPlayerClass ( i , 0.0 , 0.0 , 0.0 , 0.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 );
IsValidSkin ( skinid )
{
  #define MAX_BAD_SKINS 22
  new badSkins [ MAX_BAD_SKINS ] =
  { 3, 4, 5, 6, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 268, 273, 289 };
  if ( skinid < 0 || skinid > 299 ) return false;
  for ( new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++ ) { if ( skinid == badSkins [ i ] ) return false; }
  #undef MAX_BAD_SKINS
  return 1;
}
[/pawn]
+t ne sajnáld.  :D
Cím: Skinek
Írta: totar - 2011. július 11. - 17:17:57
Bocsi má megcsináltam ez a válaszod elõtt :D
azért módosítottam amugy megköszönném a egítséget:D
ja és megy a + ,de
És még 3 apró gond!
1. Az mitíõl van hogy ha 1. nek spawnolnak akkor nemlátszódik semmi csak a kék ég?
2. Azt hogy lehet megcsinálni hogy ha megyek a stunton akkor az objectek gyorsabban töltõdjenek, mert megyek és nincs alattam semmi, kiszálok és úgy töltõdnek csak be.
3.ha teleportálok miértt esek le , pedig ott van az object .
Én megcsinálétam ugy ha telézek akkor lefagyaszt 5 sec-ra utánna meg kifagyaszt.
és így betöltõdik, de nem mindig , mert vmikor igy is leesik. :D
PLS help.
mert nem tudom ezek mitõl vannak.
Cím: Skinek
Írta: Csabesz - 2011. július 11. - 17:35:02
1. SetPlayerInterior ( playerid, 0 );
Milyen object streamert használsz?
Cím: Skinek
Írta: totar - 2011. július 11. - 17:39:53
Streamr plugint
Cím: Skinek
Írta: Csabesz - 2011. július 11. - 17:52:04
Azzal nemtudsz mit kezdeni...
Cím: Skinek
Írta: totar - 2011. július 11. - 17:59:20
óó
mert szerinted melyik a jó?
te miet használsz?
Ja és még egy apró kérdés.
Azt hogy ha valaki teleportál akkor lementi az eredeti életét, és ad neki nagyon sok hp-t, és ha letelik x idõ akkor visszaállítja az eredeti életét.
Eddig eljutottam:
 

public Object(playerid)
{
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
new Float:hp;
SetPlayerHealth(playerid, hp);
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}

 
pls help
Cím: Skinek
Írta: Csabesz - 2011. július 11. - 18:18:10
Én is a Streamer Plugint használom.
A new Float:hp; -t a mód elejére rakd.
Cím: Skinek
Írta: totar - 2011. július 11. - 18:41:17
Ja tényleg , el is felejtettem :D
na m1
ha nem harakszol lenne még egy kérdésem.
Mely a kövi lenne:
az miért van hogy ha vki hibásan jelentkezik be akkor lenullázódik a pénze, és az admina?
köszi a segítséget elõre is.