Üdv
megoldottam egyszerûen a skinválasztást csak az a baj hogy CJ sokszor van a skinválasztóba, holott 1 szer kellene ott lennie.
Ez lenne az a megoldás:
for(new i=0;i<299;i++)
{
AddPlayerClass(i,0.0,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0);
}
PLs help
a segítségeteket nagyon megköszönném.
óó
mert szerinted melyik a jó?
te miet használsz?
Ja és még egy apró kérdés.
Azt hogy ha valaki teleportál akkor lementi az eredeti életét, és ad neki nagyon sok hp-t, és ha letelik x idõ akkor visszaállítja az eredeti életét.
Eddig eljutottam:
public Object(playerid)
{
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
new Float:hp;
SetPlayerHealth(playerid, hp);
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
pls help