Szerző Téma: Hol a gond?(Pickup)  (Megtekintve 1058 alkalommal)

dexi

  • Vendég
Hol a gond?(Pickup)
« Dátum: 2011. december 26. - 13:14:27 »
0 Show voters
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == Kaszino)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
    SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinóba.\");
}
    if(pickupid == KaszinoRaktar)
        {
   SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
   SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
    }
}

 
Valamiért ha a \"Kaszino\" pickupba megyek semmit nem csinál. De ha a \"KaszinoRaktar\" pickupba megyek akkor elvégzi mind2-t.

Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 26. - 13:46:38 »
+1 Show voters
Megvan az elején hogy
[pawn]new Kaszino;
new KaszinoRaktar;[/pawn]
?? ha nincs meg ezt a mod vagy a script elejére ;)

Nem elérhető KDDomi

  • 976
    • Profil megtekintése
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 26. - 13:48:51 »
+1 Show voters
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);

 
A kordinátát nemfelejtetted átirni?

dexi

  • Vendég
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 26. - 13:57:25 »
0 Show voters
A koordináta most tökmind1. Mind2-t elvégzi. És igen beraktam a mod elejére, ennyit még énis tudok : D. Valamiért mind2-t elvégzi a Raktar pickupnál.. a másiknál meg semmit nem csinál..

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 26. - 17:10:51 »
0 Show voters
Hát szerintem próbáld meg úgy, hogy nem KaszinoRaktar a második, hanem pl kraktár, de ha úgy sem jó, akkor else if-el csináld:
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == Kaszino)
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
       SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinóba.\");
   }
    else if(pickupid == KaszinoRaktar)
        {
      SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
      SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
    }
}[/pawn]

dexi

  • Vendég
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 26. - 17:26:17 »
0 Show voters
Nem mûködik sehogysem://

Calvin

  • Vendég
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 26. - 17:27:34 »
0 Show voters
Öhhhh egyáltalán nem funkcionál az egyik....Viszont megnéztem,és lehet az a  gond,hogy egy interior-ba vezet,és valamiért bugol az egyik pickup

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #7 Dátum: 2011. december 26. - 17:29:36 »
0 Show voters
ha bemásolod az egész scriptet töbre mennék :D

Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #8 Dátum: 2011. december 26. - 17:33:19 »
0 Show voters
[pawn]new Kaszino;
new KaszinoRaktar;
#define ColorBlue 0x0000FFFF
{
    if(pickupid == Kaszino)
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
       SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinóba.\");
   }
    if(pickupid == KaszinoRaktar)
        {
      SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
      SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
    }
}
[/pawn]
Kis belenyúlás.. Szín, meg a new elõre, azt kész.

dexi

  • Vendég
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #9 Dátum: 2011. december 26. - 17:36:22 »
0 Show voters
Itt a jelenlegi állás ami szerint NEM megy.
 
#define GREEN 0x099923AA

 

new kaszino, kraktar;

 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == kaszino)
    {
    SetPlayerInterior(playerid, 17);
    SetPlayerPos(playerid, 493.390991,-22.722799,1000.679687);
    SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a klubba.\");
}
    else if(pickupid == kraktar)
    {
            SetPlayerInterior(playerid, 17);
    SetPlayerPos(playerid, 501.8089,-11.5884,1000.6797);
   SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a klub hátsóajtaján.\");
}
}

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #10 Dátum: 2011. december 26. - 17:37:07 »
0 Show voters
Idézetet írta: Pi€i date=1324917199\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14713\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]new Kaszino;
new KaszinoRaktar;
#define ColorBlue 0x0000FFFF
{
    if(pickupid == Kaszino)
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
       SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinóba.\");
   }
    if(pickupid == KaszinoRaktar)
        {
      SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
      SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
    }
}
[/pawn]
Kis belenyúlás.. Szín, meg a new elõre, azt kész.
 
define semin nem változtat az mindegy h be definálod a szín kodot vagy egybõl szín kodot írsz

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 26. - 17:38:03 )


 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == Kaszino)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
    SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinóba.\");
                                return 1;
}
                            if(pickupid == KaszinoRaktar)
                           {
   SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
   SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
                                          return 1;
             }     
                            return 1;
}

 
Valamiért ha a \"Kaszino\" pickupba megyek semmit nem csinál. De ha a \"KaszinoRaktar\" pickupba megyek akkor elvégzi mind2-t.
 
[/quote]
így elvileg jó
szerkesztve!
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 26. - 17:40:04 írta driftBANDITS]skyline »

Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #11 Dátum: 2011. december 26. - 17:38:14 »
0 Show voters
skyline\" post=\"204902\" timestamp=\"1324917427\"]

[pawn]new Kaszino;
new KaszinoRaktar;
#define ColorBlue 0x0000FFFF
{
    if(pickupid == Kaszino)
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
       SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinóba.\");
   }
    if(pickupid == KaszinoRaktar)
        {
      SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
      SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
    }
}
[/pawn]
Kis belenyúlás.. Szín, meg a new elõre, azt kész.
 
[/quote]
define semin nem változtat az mindegy h be definálod a szín kodot vagy egybõl szín kodot írsz
 
[/quote]
Hat lol, nekem ígyis meg. De ám miis a gondja? Nem jeleniti meg, vagy mi?

dexi

  • Vendég
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #12 Dátum: 2011. december 26. - 17:42:05 »
0 Show voters
kraktar pickupba belemegyek akkor elvégzi a másik pickup dolgait. a kaszino pickupra pedig semmit sem csinál..

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #13 Dátum: 2011. december 26. - 17:42:56 »
0 Show voters
nah így már biztos jó :D
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == Kaszino)
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
       SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinóba.\");
                                return 1;
   }
    if(pickupid == KaszinoRaktar)
        {
      SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
      SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
                                          return 1;
    }
  return 1;
}
[/pawn]
ha így nem lenne jó töröld ki a KaszinoRaktar meg a Kaszino tól a return 1; et!

dexi

  • Vendég
Hol a gond?(Pickup)
« Válasz #14 Dátum: 2011. december 26. - 17:57:19 »
0 Show voters
ugyanaz... Nem tudom mi a para.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 26. - 18:00:20 )

Én hülye barom állat..... nem CreatePickup-al hoztam létre-.-\"\"\"\"\"\"\"\"\"\". Bocsánatot kérek mindenkitõl aki azon törte a fejét hogy mi lehet a gond : D
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 26. - 18:00:20 írta Fl0rian »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal