Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..
A virtual worldok olyan \"világok\", amelyekbe pl külön objecteket, kocsikat, playereket helyezhetsz, amiket egy másik worldben nem lát az ott lévõ játékos. pl ugyan azon a koordinátán vagytok egy másik játékossal, de két különbözö virtualworldben, így nem látjátok egymást. Connectnél beállítod a virtual worldot (SetPlayerVirtualWorld) valamire ami nem 0, és utána pedig az objecteket ott hozod létre, majd OnPlayerRequestSpawn alatt visszaállítod 0-ra
SetPlayerVirtualWorld(playerid, worldid);
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);
A paramétereket elég a worldid-ig megadnod, és mondjuk OnPlayerConnect vagy OnPlayerRequestclass alatt frissíted a pozíciót mondjuk az egyik object pozicióján így:
Streamer_UpdateEx(playerid, float:x, float:y, float:z, worldid); // a worldid helyére ugyan azt amit fentebb alkalmaztál
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]