Szerző Téma: Skin választós objectek  (Megtekintve 2279 alkalommal)

Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 06. - 12:44:44 »
0 Show voters
Sziasztok! :)
Azt hogy tudom kivitelezni hogy az adott objectek CSAK a skin választóban látszódjanak?
Ezt úgy értem ha a skinválasztóban vagy pl: 100.0,101.0,102.0 koo-n,akkor amikor a skinválasztóban vagy látszódjanak az objectek, de ha ki lépsz a skin választóból akkor 100.0, 101.0, 102.0 koo-n ne látszódjon ugyanaz az object??
Válaszokat elõre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 08. - 16:20:36 írta Dead Space »

Skin választós objectek
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 06. - 12:51:57 »
0 Show voters
Csak ott látszódik, és csak annak aki skint választ.

Skin választós objectek
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 06. - 13:18:54 »
0 Show voters
Nem :) Pont ezért tettem fel a kérdést.

Skin választós objectek
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 06. - 14:01:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead Space date=1399375134\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem :) Pont ezért tettem fel a kérdést.
 
Igaz, kicsit félreértelmeztem a kérdést, bocsesz :D
Szerintem a legjobb megoldás, ha egy bizonyos virtualworld-be teszed a játékost és az objekteket is. Viszont vedd figyelembe, hogy ha streamert használsz (muszáj lesz, ha virtualworldbe akarod tenni), akkor használnod kell a következõ funkciót:
 
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1);

 
Mivel a skinválasztóban nem frissül automatikusan a streamer, ezért neked kell frissíteni manuálisan.

Skin választós objectek
« Válasz #4 Dátum: 2014. május 06. - 20:53:33 »
0 Show voters
Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..

Skin választós objectek
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 06. - 21:05:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead Space date=1399402413\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..
 
A virtual worldok olyan \"világok\", amelyekbe pl külön objecteket, kocsikat, playereket helyezhetsz, amiket egy másik worldben nem lát az ott lévõ játékos. pl ugyan azon a koordinátán vagytok egy másik játékossal, de két különbözö virtualworldben, így nem látjátok egymást. Connectnél beállítod a  virtual worldot (SetPlayerVirtualWorld) valamire ami nem 0, és utána pedig az objecteket ott hozod létre, majd OnPlayerRequestSpawn alatt visszaállítod 0-ra
SetPlayerVirtualWorld(playerid, worldid);

 

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);

 
A paramétereket elég a worldid-ig megadnod, és mondjuk OnPlayerConnect vagy OnPlayerRequestclass alatt frissíted a pozíciót mondjuk az egyik object pozicióján így:
 
Streamer_UpdateEx(playerid, float:x, float:y, float:z, worldid); // a worldid helyére ugyan azt amit fentebb alkalmaztál

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 06. - 23:07:39 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Skin választós objectek
« Válasz #6 Dátum: 2014. május 06. - 21:10:39 »
0 Show voters
Ha szeretnéd, hogy a játékost lássák, de az objectet ne, akkor a CDO-nél a világ és az inti -1 legyen (mind). A playerid viszont az õ idje, tehát csak neki mutassa. Vigyázz! Van egy attachedplayer paraméter is, ez nem az!
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 07. - 18:38:24 írta KovaNovik »

Skin választós objectek
« Válasz #7 Dátum: 2014. május 07. - 18:32:09 »
0 Show voters
Nah...így néz ki egy object
 
CreateObject(13121, 3168.79614, -807.1571, 43.66634, 0, 0, 323.627, 1);

 
viszont nem az összes látszik!
Biztos hogy a virtuális világ a requestclass alatt jó helyen van??

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Skin választós objectek
« Válasz #8 Dátum: 2014. május 07. - 18:39:23 »
0 Show voters
Töltsd le a streamer plugint és konvertáld át az objektjeidet CreateDynamic objectbe, ott tudsz állítan ilyesmiket.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Skin választós objectek
« Válasz #9 Dátum: 2014. május 07. - 18:40:28 »
0 Show voters
A Streamer_Update tudtommal csak a CreateDynamicObjectre vonatkozik, na meg a sima CreateObject alapból limitált, maximum 1000 lehet belõle. Nem is értem, minek használd azt.

Skin választós objectek
« Válasz #10 Dátum: 2014. május 07. - 18:48:15 »
0 Show voters
Mert a Dynamicos nem látszik... akármit csinálok

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Skin választós objectek
« Válasz #11 Dátum: 2014. május 07. - 20:29:50 »
0 Show voters

Skin választós objectek
« Válasz #12 Dátum: 2014. május 08. - 16:20:15 »
0 Show voters
ZyZu,amit mutattál azt nem értettem hogy hogy kell berakni stb...kitaláltam egy megoldást és be is vállt :) Azért köszönöm a segítséget

Skin választós objectek
« Válasz #13 Dátum: 2014. május 06. - 12:44:44 »
0 Show voters
Sziasztok! :)
Azt hogy tudom kivitelezni hogy az adott objectek CSAK a skin választóban látszódjanak?
Ezt úgy értem ha a skinválasztóban vagy pl: 100.0,101.0,102.0 koo-n,akkor amikor a skinválasztóban vagy látszódjanak az objectek, de ha ki lépsz a skin választóból akkor 100.0, 101.0, 102.0 koo-n ne látszódjon ugyanaz az object??
Válaszokat elõre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 08. - 16:20:36 írta Dead Space »

Skin választós objectek
« Válasz #14 Dátum: 2014. május 06. - 12:51:57 »
0 Show voters
Csak ott látszódik, és csak annak aki skint választ.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal