-
Sziasztok! :)
Azt hogy tudom kivitelezni hogy az adott objectek CSAK a skin választóban látszódjanak?
Ezt úgy értem ha a skinválasztóban vagy pl: 100.0,101.0,102.0 koo-n,akkor amikor a skinválasztóban vagy látszódjanak az objectek, de ha ki lépsz a skin választóból akkor 100.0, 101.0, 102.0 koo-n ne látszódjon ugyanaz az object??
Válaszokat elõre is köszönöm!
-
Csak ott látszódik, és csak annak aki skint választ.
-
Nem :) Pont ezért tettem fel a kérdést.
-
Nem :) Pont ezért tettem fel a kérdést.
Igaz, kicsit félreértelmeztem a kérdést, bocsesz :D
Szerintem a legjobb megoldás, ha egy bizonyos virtualworld-be teszed a játékost és az objekteket is. Viszont vedd figyelembe, hogy ha streamert használsz (muszáj lesz, ha virtualworldbe akarod tenni), akkor használnod kell a következõ funkciót:
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1);
Mivel a skinválasztóban nem frissül automatikusan a streamer, ezért neked kell frissíteni manuálisan.
-
Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..
-
Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..
A virtual worldok olyan \"világok\", amelyekbe pl külön objecteket, kocsikat, playereket helyezhetsz, amiket egy másik worldben nem lát az ott lévõ játékos. pl ugyan azon a koordinátán vagytok egy másik játékossal, de két különbözö virtualworldben, így nem látjátok egymást. Connectnél beállítod a virtual worldot (SetPlayerVirtualWorld) valamire ami nem 0, és utána pedig az objecteket ott hozod létre, majd OnPlayerRequestSpawn alatt visszaállítod 0-ra
SetPlayerVirtualWorld(playerid, worldid);
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);
A paramétereket elég a worldid-ig megadnod, és mondjuk OnPlayerConnect vagy OnPlayerRequestclass alatt frissíted a pozíciót mondjuk az egyik object pozicióján így:
Streamer_UpdateEx(playerid, float:x, float:y, float:z, worldid); // a worldid helyére ugyan azt amit fentebb alkalmaztál
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
-
Ha szeretnéd, hogy a játékost lássák, de az objectet ne, akkor a CDO-nél a világ és az inti -1 legyen (mind). A playerid viszont az õ idje, tehát csak neki mutassa. Vigyázz! Van egy attachedplayer paraméter is, ez nem az!
-
Nah...így néz ki egy object
CreateObject(13121, 3168.79614, -807.1571, 43.66634, 0, 0, 323.627, 1);
viszont nem az összes látszik!
Biztos hogy a virtuális világ a requestclass alatt jó helyen van??
-
Töltsd le a streamer plugint és konvertáld át az objektjeidet CreateDynamic objectbe, ott tudsz állítan ilyesmiket.
-
A Streamer_Update tudtommal csak a CreateDynamicObjectre vonatkozik, na meg a sima CreateObject alapból limitált, maximum 1000 lehet belõle. Nem is értem, minek használd azt.
-
Mert a Dynamicos nem látszik... akármit csinálok
-
http://sampforum.hu/index.php?topic=31134.0
-
ZyZu,amit mutattál azt nem értettem hogy hogy kell berakni stb...kitaláltam egy megoldást és be is vállt :) Azért köszönöm a segítséget
-
Sziasztok! :)
Azt hogy tudom kivitelezni hogy az adott objectek CSAK a skin választóban látszódjanak?
Ezt úgy értem ha a skinválasztóban vagy pl: 100.0,101.0,102.0 koo-n,akkor amikor a skinválasztóban vagy látszódjanak az objectek, de ha ki lépsz a skin választóból akkor 100.0, 101.0, 102.0 koo-n ne látszódjon ugyanaz az object??
Válaszokat elõre is köszönöm!
-
Csak ott látszódik, és csak annak aki skint választ.
-
Nem :) Pont ezért tettem fel a kérdést.
-
Nem :) Pont ezért tettem fel a kérdést.
Igaz, kicsit félreértelmeztem a kérdést, bocsesz :D
Szerintem a legjobb megoldás, ha egy bizonyos virtualworld-be teszed a játékost és az objekteket is. Viszont vedd figyelembe, hogy ha streamert használsz (muszáj lesz, ha virtualworldbe akarod tenni), akkor használnod kell a következõ funkciót:
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1);
Mivel a skinválasztóban nem frissül automatikusan a streamer, ezért neked kell frissíteni manuálisan.
-
Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..
-
Tudnál írni egy példát???mert így nem értem..
A virtual worldok olyan \"világok\", amelyekbe pl külön objecteket, kocsikat, playereket helyezhetsz, amiket egy másik worldben nem lát az ott lévõ játékos. pl ugyan azon a koordinátán vagytok egy másik játékossal, de két különbözö virtualworldben, így nem látjátok egymást. Connectnél beállítod a virtual worldot (SetPlayerVirtualWorld) valamire ami nem 0, és utána pedig az objecteket ott hozod létre, majd OnPlayerRequestSpawn alatt visszaállítod 0-ra
SetPlayerVirtualWorld(playerid, worldid);
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);
A paramétereket elég a worldid-ig megadnod, és mondjuk OnPlayerConnect vagy OnPlayerRequestclass alatt frissíted a pozíciót mondjuk az egyik object pozicióján így:
Streamer_UpdateEx(playerid, float:x, float:y, float:z, worldid); // a worldid helyére ugyan azt amit fentebb alkalmaztál
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
-
Ha szeretnéd, hogy a játékost lássák, de az objectet ne, akkor a CDO-nél a világ és az inti -1 legyen (mind). A playerid viszont az õ idje, tehát csak neki mutassa. Vigyázz! Van egy attachedplayer paraméter is, ez nem az!
-
Nah...így néz ki egy object
CreateObject(13121, 3168.79614, -807.1571, 43.66634, 0, 0, 323.627, 1);
viszont nem az összes látszik!
Biztos hogy a virtuális világ a requestclass alatt jó helyen van??
-
Töltsd le a streamer plugint és konvertáld át az objektjeidet CreateDynamic objectbe, ott tudsz állítan ilyesmiket.
-
A Streamer_Update tudtommal csak a CreateDynamicObjectre vonatkozik, na meg a sima CreateObject alapból limitált, maximum 1000 lehet belõle. Nem is értem, minek használd azt.
-
Mert a Dynamicos nem látszik... akármit csinálok
-
http://sampforum.hu/index.php?topic=31134.0
-
ZyZu,amit mutattál azt nem értettem hogy hogy kell berakni stb...kitaláltam egy megoldást és be is vállt :) Azért köszönöm a segítséget