Szerző Téma: Skin választó map levegőben...  (Megtekintve 2597 alkalommal)

Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 22:31:05 »
0 Show voters
Sziasztok!
Van egy problémám még peddig az hogy skin választáskor nem tölt be a map a levegőben...
csak spawnolás után.
valami ötlet?
Köszönöm! :(

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Skin választó map levegőben...
« Válasz #1 Dátum: 2014. október 30. - 22:41:37 »
0 Show voters

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Skin választó map levegőben...
« Válasz #2 Dátum: 2014. október 30. - 22:48:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu. date=1414705297\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51230\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://sampforum.hu/index.php?topic=31134.0
 
http://sampforum.hu/index.php?topic=31134.msg331353#msg331353 <-- Rögtön az első háesz. Szóval az Exes felesleges :D


Amúgy a problémát az okozza, hogy a játékos nem mozdul meg, nem updatelődik egyszer sem a választóban. Ezáltal pedig nem frissülnek az objectek az ő pozícióján. Erre pedig az updatelő függvény a megoldás.

Skin választó map levegőben...
« Válasz #3 Dátum: 2014. október 30. - 22:50:14 »
0 Show voters
Én evvel a fügvénnyel nem vagyok jóba xd valaki nyomna egy példát? XD

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Skin választó map levegőben...
« Válasz #4 Dátum: 2014. október 30. - 22:51:16 »
0 Show voters
Remélem ezt te sem gondoltad komolyan... De tessék:
 
Streamer_Update(playerid);

Skin választó map levegőben...
« Válasz #5 Dátum: 2014. október 30. - 22:54:19 »
0 Show voters
OnPlayerConnect hez?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Skin választó map levegőben...
« Válasz #6 Dátum: 2014. október 30. - 22:57:44 »
0 Show voters
Nem... Értelemszerűen oda, ahol a játékos a skin választóba kerül. Annak a végére mondjuk, hogy miután odakerült, azonnal frissüljön a cucc.

Skin választó map levegőben...
« Válasz #7 Dátum: 2014. október 30. - 23:09:42 »
0 Show voters
Nem jön össze :(

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Skin választó map levegőben...
« Válasz #8 Dátum: 2014. október 30. - 23:15:20 »
0 Show voters
BlackJack\" post=\"519637\" timestamp=\"1414706982\"]
Nem jön össze :(
 
[/quote]
Akkor inkább hagyjad a szkriptelést ha már leírás és példa szerint sem tudod megcsinálni, de komolyan.  :facepalm:
 
public OnPlayerRequestClass( playerid, classid ) return Streamer_Update( playerid );

 
Ennyi az egész kód. Nem az a probléma, hogy nem jön össze.. csak lusta vagy megírni, inkább más megírja neked.  :mistrust:

Skin választó map levegőben...
« Válasz #9 Dátum: 2014. október 30. - 23:28:00 »
0 Show voters
Te nyomorúlt vagy de most komolyan...  :thumbsdown:
Ha valamit nem ért az ember már egyből fel kell adnia?
És ha nem akarsz segiteni akkor klikkelj vissza a főoldalra és chatelj!
Bunkó!
Amúgy meg ennyit tett a kódod:
 
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(3124) : warning 213: tag mismatch
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(15506) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19629) : error 055: start of function body without function header
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19635) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19637) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19640) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19640) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19642) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19645) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19648) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19648) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19650) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19653) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19656) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19656) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19658) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19661) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19664) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19664) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19666) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19669) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19672) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19672) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19674) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19677) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19680) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19680) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19682) : error 010: invalid function or declaration
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
és még te mondod hogy ne folytassam?
[gmod]Javítottam a code taget![/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 31. - 00:08:46 írta Dfoglalo »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Skin választó map levegőben...
« Válasz #10 Dátum: 2014. október 30. - 23:36:58 »
0 Show voters
másold már be édes lelkem a kódot, hogy is írtad valójába oda.. de tényleg..  :nugget:

Skin választó map levegőben...
« Válasz #11 Dátum: 2014. október 30. - 23:43:05 »
0 Show voters
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)return Streamer_Update(playerid);
{
    SetPlayerPos(playerid, 311.3297,1821.1222,404.1098);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.2768);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547);
// Display a short message to inform the player about the class he\'s about to choose
switch (classid)
{
case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7: // Classes that will be truckdrivers
{
   // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassTrucker, 3000, 4);
   // Store the class for the player (truckdriver)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassTruckDriver;
   ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
}
case 8, 9: // Classes that will be bus-drivers
{
   // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassBusDriver, 3000, 4);
   // Store the class for the player (busdriver)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassBusDriver;
   ApplyAnimation(playerid, \"SMOKING\", \"F_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
case 10: // Classes that will be Pilot
{
   // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPilot, 3000, 4);
   // Store the class for the player (pilot)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPilot;
   SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
}
case 11, 12, 13: // Classes that will be police
{
   // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPolice, 3000, 4);
   // Store the class for the player (police)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPolice;
   SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2);
}
case 14, 15, 16: // Classes that will be mafia
{
   // Display the name of the class
   GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassMafia, 3000, 4);
   // Store the class for the player (mafia)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassMafia;
   SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3);
}
case 17, 18: // Classes that will be courier
{
   // Display the name of the class
   GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassCourier, 3000, 4);
   // Store the class for the player (courier)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassCourier;
   SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4);
}
case 19: // Classes that will be assistance
{
   // Display the name of the class
   GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassAssistance, 3000, 4);
   // Store the class for the player (assistance)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassAssistance;
   ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"fucku\",4.0,0,0,0,0,0);
}
case 20, 21, 22: // Classes that will be roadworker
{
   // Display the name of the class
   GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassRoadWorker, 3000, 4);
   // Store the class for the player (roadworker)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassRoadWorker;
   ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"cower\", 3.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
}
return 1;
}

Nem elérhető rayle

  • 174
    • Profil megtekintése
Skin választó map levegőben...
« Válasz #12 Dátum: 2014. október 30. - 23:45:54 »
0 Show voters
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 311.3297,1821.1222,404.1098);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.2768);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547);
        // Display a short message to inform the player about the class he\'s about to choose
        switch (classid)
        {
                case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7: // Classes that will be truckdrivers
                {
                        // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassTrucker, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (truckdriver)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassTruckDriver;
                        ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
                }
                case 8, 9: // Classes that will be bus-drivers
                {
                        // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassBusDriver, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (busdriver)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassBusDriver;
                        ApplyAnimation(playerid, \"SMOKING\", \"F_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                }
                case 10: // Classes that will be Pilot
                {
                        // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPilot, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (pilot)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPilot;
                        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
                }
                case 11, 12, 13: // Classes that will be police
                {
                        // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPolice, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (police)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPolice;
                        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2);
                }
                case 14, 15, 16: // Classes that will be mafia
                {
                        // Display the name of the class
                        GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassMafia, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (mafia)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassMafia;
                        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3);
                }
                case 17, 18: // Classes that will be courier
                {
                        // Display the name of the class
                        GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassCourier, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (courier)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassCourier;
                        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4);
                }
                case 19: // Classes that will be assistance
                {
                        // Display the name of the class
                        GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassAssistance, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (assistance)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassAssistance;
                        ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"fucku\",4.0,0,0,0,0,0);
                }
                case 20, 21, 22: // Classes that will be roadworker
                {
                        // Display the name of the class
                        GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassRoadWorker, 3000, 4);
                        // Store the class for the player (roadworker)
                        APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassRoadWorker;
                        ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"cower\", 3.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                }
        }
        Streamer_Update(playerid);
        return 1;
}

Skin választó map levegőben...
« Válasz #13 Dátum: 2014. október 30. - 23:49:05 »
0 Show voters
Nem jó!

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Skin választó map levegőben...
« Válasz #14 Dátum: 2014. október 31. - 00:09:14 »
0 Show voters
[gmod]Ezt a viselkedést sürgősen fejezd be! Ő nem tehet arról, ha te nem vagy képes programozni.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal