1. Skin választási nézopont.
Meny el egy helyre és álísd be a skint,
ahol szeretnéd hogy mutassa választáskor, és írd be hogy /save pos
Aztán meny oda ahonnan látszódjon a skint, és /save camera pos
És a saveposition. szöveges dokumentomunkba meg keressük az
elmentett koordinátákat. Ha meg van akkor a módunkba meg keressük azt a
részt hogy public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
na ott lesz nekünk dolgunk.
Elsonek ilyesfajta valamit látsz:
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14);
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
Elsonek egyszerüsítsünk:
(ha interior nem kell akkor vegyük le:SetPlayerInterior(playerid,14);)
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
És nézzük meg amiket elmentettünk, a saveposition-ba:
AddPlayerClass(0,-3284.7671,1296.2633,13.3817,90.0726,0,0,0,0,0,0); //pos
AddPlayerClass(0,-3291.9985,1296.4567,13.3817,101.3527,0,0,0,0,0,0); // camera pos
[/quote]
Amiket átszíneztem azokat a koordinátákat kell behelyezni ide:
EZT: -3284.7671,1296.2633,13.3817, //pos
IDE:
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
EZT:-3291.9985,1296.4567,13.3817, // camera pos
IDE:
{
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
ÉS KÉSZ.. ELMÉLETILEG JÓNAK KELL LENNIE.
[/quote]