Szerző Téma: skin választás hátterének beállitása  (Megtekintve 957 alkalommal)

Szeby1995

  • Vendég
skin választás hátterének beállitása
« Dátum: 2010. március 25. - 20:12:27 »
0 Show voters
Hy all.
Szeretném átállitani azt hogy amikor skint váltunk más legyen a háttér...
Elmentettem egy pontot vagyis kamera állást..
Azt nem tudom hogy hova rakjam.. :(
Ja igen, és a kamera állás kordinátából csak az x,y,z kell ?  :D
Elore is kössz mindenkinek a segítséget.. :)

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
skin választás hátterének beállitása
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 25. - 20:32:47 »
0 Show voters
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);                                                        // ide a karakter helyét, amit választasz
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 180.0);                                              //ide azt, hogy milyen irányba nézzen a kamera (LINK)
    SetPlayerCameraPos(playerid, X, Y, Z);                                             //ide a kamera pozíciójának a helyét
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, X, Y, Z);                                        //ide ugyan azt, mint a SetPlayerPos-nál
    ApplyAnimation(playerid, \"PARK\", \"Tai_Chi_Loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, -1);     //ide pedig az animációt, amit szeretnél, hogy csinaáljon karakterválasztás közben (LINK)
return 1;
}
És ezt az egészet az OnPlayerConnect befejezése után.   ;)
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 25. - 20:37:41 írta VTX »

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
skin választás hátterének beállitása
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 25. - 20:39:33 »
0 Show voters

1. Skin választási nézopont.
Meny el egy helyre és álísd be a skint,
ahol szeretnéd hogy mutassa választáskor, és írd be hogy /save pos
Aztán meny oda ahonnan látszódjon a skint, és /save camera pos
És a saveposition. szöveges dokumentomunkba meg keressük az
elmentett koordinátákat. Ha meg van akkor a módunkba meg keressük azt a
részt hogy public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
na ott lesz nekünk dolgunk.
Elsonek ilyesfajta valamit látsz:
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14);
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}

 
Elsonek egyszerüsítsünk:
(ha interior nem kell akkor vegyük le:SetPlayerInterior(playerid,14);)
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}

 
És nézzük meg amiket elmentettünk, a saveposition-ba:
 

AddPlayerClass(0,-3284.7671,1296.2633,13.3817,90.0726,0,0,0,0,0,0); //pos
AddPlayerClass(0,-3291.9985,1296.4567,13.3817,101.3527,0,0,0,0,0,0); // camera pos
 
[/quote]
Amiket átszíneztem azokat a koordinátákat kell behelyezni ide:
EZT: -3284.7671,1296.2633,13.3817,   //pos
IDE:
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
EZT:-3291.9985,1296.4567,13.3817, // camera pos
IDE:
{
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
ÉS KÉSZ.. ELMÉLETILEG JÓNAK KELL LENNIE.
 
[/quote]

skin választás hátterének beállitása
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 25. - 20:53:07 »
0 Show voters
Alien sztem ne idézgess hanem egyszerubb egy link :D

U.I: Ha te vagy az akinek mindig az idex-t írja ki katt fent az irányító gombokra :)

Szeby1995

  • Vendég
skin választás hátterének beállitása
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 25. - 21:02:32 »
0 Show voters
Kössz mindenkinek  :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal