ez egyáltalán nem nehéz.
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0://fehér itt ne írjon ki semmit
{
}
case 1://102
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~p~Ballas\",500,1);
}
case 2://103
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~p~Ballas\",500,1);
}
// és így tovább...
}
return 1;
}
De ha rám hallgatsz inkább TextDraw-al csináld,sokkal jobb...
ez egyáltalán nem nehéz.
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0://fehér itt ne írjon ki semmit
{
}
case 1://102
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~p~Ballas\",500,1);
}
case 2://103
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~p~Ballas\",500,1);
}
// és így tovább...
}
return 1;
}
De ha rám hallgatsz inkább TextDraw-al csináld,sokkal jobb...
Egyszerûbb és helytakarékosabb ha így használja:
public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid )
{
switch ( classid )
{
case 0: { }
case 1..3 { GameTextForPlayer ( playerid, \"~p~Ballas\", 500, 1 ); }
case 4..6 { GameTextForPlayer ( playerid, \"~p~Groove\", 500, 1 ); }
}
return 1;
}