Szerző Téma: Skin neve!!  (Megtekintve 1560 alkalommal)

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Skin neve!!
« Dátum: 2010. október 03. - 20:41:19 »
0 Show voters
hello!! valaki tudja hol kell a skin nevét beálitani,??
tudjátok amikor belépek ée válaszom a skin fölöt kirja a nevet csak nem tudom hova kell irni a modba
a skin koordinátái után,?
hy

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Skin neve!!
« Válasz #1 Dátum: 2010. október 04. - 06:34:03 »
0 Show voters
Hogy érted? Hogy a skin fele fölött jelenjen meg mondjuk az hogy CJ?

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Skin neve!!
« Válasz #2 Dátum: 2010. október 04. - 09:52:57 »
0 Show voters
ugy értem hogy belépek a szeroba és lehet skinek közül válaszgatni Pl: groove, Ballas, rendör, stb és itt a választoba irja a skin föllöt ki
Remélem érthetö ;)

Skin neve!!
« Válasz #3 Dátum: 2010. október 06. - 15:51:04 »
0 Show voters
textdrawwal odaírod a feje fölé..

Skin neve!!
« Válasz #4 Dátum: 2010. október 06. - 19:17:19 »
0 Show voters
GameText.
OFF: Nem tudom hány topicot fogsz még nyitni..

Skin neve!!
« Válasz #5 Dátum: 2010. október 07. - 07:47:26 »
0 Show voters
GameTextForPlayer(playerid, \" ~y~BALLAS\", 500, 3);
GameTextForPlayer(playerid, \" ~y~GROOVE\", 500, 3);

 
tessék

Skin neve!!
« Válasz #6 Dátum: 2010. október 07. - 13:45:43 »
0 Show voters
Az 500 kevés, fél másodperc, kb kivillan, és el is tûnik.
1000 - 1 másodperc
2000 - 2 másodperc, így tovább.

Skin neve!!
« Válasz #7 Dátum: 2010. október 07. - 17:01:57 »
0 Show voters
GameTextForPlayer(playerid, \" ~y~BALLAS\", 5000, 3);
GameTextForPlayer(playerid, \" ~y~GROOVE\", 5000, 3);

 
OMG xD

Nem elérhető FL1P

Skin neve!!
« Válasz #8 Dátum: 2010. október 14. - 19:20:22 »
0 Show voters
Szerintem ebbõl nem fog sokat érteni xD
 
 public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch (classid)
{
    case 0: // ez így folyatatódik tovább: case 1:, case 2:, ... Attól függ, hogy mennyi skined van.
    {
        GameTextForPlayer(playerid, \" ~y~BALLAS\", 5000, 3);
       }
}
         
                       

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal