Szerző Téma: Skin mentés  (Megtekintve 2470 alkalommal)

Skin mentés
« Dátum: 2012. május 21. - 14:27:03 »
0 Show voters
Hogyan lehet lementeni a skint mikor kilép és mikor belép akkor kapja meg a skint?
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 21. - 14:30:23 írta N@rbirock »

Skin mentés
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 21. - 14:52:17 »
0 Show voters
Pill.Leirom Neked

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 14:58:22 )


Script/Mod tetejere:
#include <dini>
new file[128], name[24];
OnPlayerConnect ala:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    format(file, 128, \"skin/%s.ini\",name);
    if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"Skin\", 0);
} else if(dini_Exists(file)) {
        SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
}
OnPlayerDisconnect alla:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); //lekérdezzük, majd elmentjük egy változóban a játékos nevét
    format(file, 128, \"Skin/%s.ini\", name); //megformázzuk a fájlnak a nevét
    dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid)); //átállítjuk a fájlban a szint értékét a játékos jelenlegi szintjére, majd késöbb ezt olvastatjuk be.

 
Azt hiszem ennyi.Nem volt idom probalni es en sem vagyok profi.Remelem mukodik!
Sok sikert.Ha nem mukodik irj es akkor atnezem jobban.
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 21. - 14:58:22 írta xSkillZ7x »

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 21. - 15:09:59 »
0 Show voters
#include <  a_samp  >
#include <  dini    >
 
new
 p_Skinfile[ 40 ];
 
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
 format( p_Skinfile, sizeof( p_Skinfile ), \"Skin/%s.ini\", p_Name( playerid ) );
 if( dini_Exists( p_Skinfile ) )
 {
 dini_Create( p_Skinfile );
 dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
 }
 else dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
 return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
         format( p_Skinfile, sizeof( p_Skinfile ), \"Skin/%s.ini\", p_Name( playerid ) );
     
         if( dini_Exists( p_Skinfile ) )
         {
 dini_Create( p_Skinfile );
 dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
         }
         else SetPlayerSkin( playerid, dini_Int( p_Skinfile, \"Skinje\" ) );
         return 1;
}
stock p_Name( playerid )
{
new
      name[ MAX_PLAYER_NAME ];
     
GetPlayerName( playerid, name, MAX_PLAYER_NAME );
return name;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 21. - 15:12:10 írta Gabor.. »

Skin mentés
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 21. - 18:14:04 »
0 Show voters
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 012: invalid function call, not a valid address
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : warning 215: expression has no effect
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : fatal error 107: too many error messages on one line
                 format(p_Skinfile,sizeof(p_Skinfile),\"Skin/%s.ini\",name(playerid));
Ezzel mi a baj?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 19:23:04 )

D:\\rpszerver\\gamemodes\\rp.pwn(507) : error 036: empty statement
D:\\rpszerver\\gamemodes\\rp.pwn(512) : error 029: invalid expression, assumed zero
07:          if(dini_Exists(p_Skinfile));
12:         else dini_IntSet(p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin(playerid));
Most csak ez a hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 21. - 19:23:04 írta N@rbirock »

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 21. - 20:54:32 »
0 Show voters
Tessék!Teszteltem jó!
 

#include <a_samp>
#include <dini>
enum pAdat
{
Skin
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
    dini_IntSet(pFile,\"Skin\", GetPlayerSkin(id));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
SetPlayerSkin(id,dini_Int(pFile,\"Skin\"));
}
}
stock Nev(id)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(id,Neve,sizeof(Neve));
return Neve;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 22. - 13:37:00 »
+1 Show voters
#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
    format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
    if(!dini_Exists(File)) {
    }
    else
{
    dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
    }
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
    format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
    if(!dini_Exists(File)) {
    dini_Create(File);
    dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
    SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
    }
    else
{
    SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
    }
    return 1;
}

 
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!

Skin mentés
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 22. - 14:15:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: Amf date=1337626472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21783\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tessék!Teszteltem jó!
 

#include <a_samp>
#include <dini>
enum pAdat
{
Skin
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
    dini_IntSet(pFile,\"Skin\", GetPlayerSkin(id));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
SetPlayerSkin(id,dini_Int(pFile,\"Skin\"));
}
}
stock Nev(id)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(id,Neve,sizeof(Neve));
return Neve;
}

 

De nem menti le.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 22. - 14:29:28 »
0 Show voters
mien id omg?
Enyémet teszteld.

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 24. - 14:50:26 »
0 Show voters
A lófaszt nem menti el!Módomban is ez van!Érdekes lementi és betölti!!!

Skin mentés
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 24. - 15:11:09 »
0 Show voters
Nekem nem tölti be.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #10 Dátum: 2012. május 24. - 16:09:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1337686620\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21783\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
    format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
    if(!dini_Exists(File)) {
    }
    else
{
    dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
    }
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
    format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
    if(!dini_Exists(File)) {
    dini_Create(File);
    dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
    SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
    }
    else
{
    SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
    }
    return 1;
}

 
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!
 
És ez?

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #11 Dátum: 2012. május 25. - 16:40:35 »
0 Show voters
Saját gm vagy Gf vagy valami más???

Skin mentés
« Válasz #12 Dátum: 2012. május 25. - 16:42:31 »
0 Show voters
Mért érdekel? Mi köze a kérdésemhez?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 18:31:08 )

Idézetet írta: Flash date=1337686620\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21783\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
    format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
    if(!dini_Exists(File)) {
    }
    else
{
    dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
    }
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
    format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
    if(!dini_Exists(File)) {
    dini_Create(File);
    dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
    SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
    }
    else
{
    SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
    }
    return 1;
}

 
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!
 
Ez jó.
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 25. - 18:31:08 írta N@rbirock »

Skin mentés
« Válasz #13 Dátum: 2012. május 21. - 14:27:03 »
0 Show voters
Hogyan lehet lementeni a skint mikor kilép és mikor belép akkor kapja meg a skint?
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 21. - 14:30:23 írta N@rbirock »

Skin mentés
« Válasz #14 Dátum: 2012. május 21. - 14:52:17 »
0 Show voters
Pill.Leirom Neked

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 14:58:22 )


Script/Mod tetejere:
#include <dini>
new file[128], name[24];
OnPlayerConnect ala:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    format(file, 128, \"skin/%s.ini\",name);
    if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"Skin\", 0);
} else if(dini_Exists(file)) {
        SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
}
OnPlayerDisconnect alla:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); //lekérdezzük, majd elmentjük egy változóban a játékos nevét
    format(file, 128, \"Skin/%s.ini\", name); //megformázzuk a fájlnak a nevét
    dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid)); //átállítjuk a fájlban a szint értékét a játékos jelenlegi szintjére, majd késöbb ezt olvastatjuk be.

 
Azt hiszem ennyi.Nem volt idom probalni es en sem vagyok profi.Remelem mukodik!
Sok sikert.Ha nem mukodik irj es akkor atnezem jobban.
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 21. - 14:58:22 írta xSkillZ7x »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal