-
Hogyan lehet lementeni a skint mikor kilép és mikor belép akkor kapja meg a skint?
-
Pill.Leirom Neked
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 14:58:22 )
Script/Mod tetejere:
#include <dini>
new file[128], name[24];
OnPlayerConnect ala:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(file, 128, \"skin/%s.ini\",name);
if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"Skin\", 0);
} else if(dini_Exists(file)) {
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
}
OnPlayerDisconnect alla:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); //lekérdezzük, majd elmentjük egy változóban a játékos nevét
format(file, 128, \"Skin/%s.ini\", name); //megformázzuk a fájlnak a nevét
dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid)); //átállítjuk a fájlban a szint értékét a játékos jelenlegi szintjére, majd késöbb ezt olvastatjuk be.
Azt hiszem ennyi.Nem volt idom probalni es en sem vagyok profi.Remelem mukodik!
Sok sikert.Ha nem mukodik irj es akkor atnezem jobban.
-
#include < a_samp >
#include < dini >
new
p_Skinfile[ 40 ];
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
format( p_Skinfile, sizeof( p_Skinfile ), \"Skin/%s.ini\", p_Name( playerid ) );
if( dini_Exists( p_Skinfile ) )
{
dini_Create( p_Skinfile );
dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
}
else dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
format( p_Skinfile, sizeof( p_Skinfile ), \"Skin/%s.ini\", p_Name( playerid ) );
if( dini_Exists( p_Skinfile ) )
{
dini_Create( p_Skinfile );
dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
}
else SetPlayerSkin( playerid, dini_Int( p_Skinfile, \"Skinje\" ) );
return 1;
}
stock p_Name( playerid )
{
new
name[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, name, MAX_PLAYER_NAME );
return name;
}
-
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 012: invalid function call, not a valid address
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : warning 215: expression has no effect
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : fatal error 107: too many error messages on one line
format(p_Skinfile,sizeof(p_Skinfile),\"Skin/%s.ini\",name(playerid));
Ezzel mi a baj?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 19:23:04 )
D:\\rpszerver\\gamemodes\\rp.pwn(507) : error 036: empty statement
D:\\rpszerver\\gamemodes\\rp.pwn(512) : error 029: invalid expression, assumed zero
07: if(dini_Exists(p_Skinfile));
12: else dini_IntSet(p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin(playerid));
Most csak ez a hiba.
-
Tessék!Teszteltem jó!
#include <a_samp>
#include <dini>
enum pAdat
{
Skin
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
dini_IntSet(pFile,\"Skin\", GetPlayerSkin(id));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
SetPlayerSkin(id,dini_Int(pFile,\"Skin\"));
}
}
stock Nev(id)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(id,Neve,sizeof(Neve));
return Neve;
}
-
#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
}
else
{
dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
dini_Create(File);
dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
return 1;
}
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!
-
Tessék!Teszteltem jó!
#include <a_samp>
#include <dini>
enum pAdat
{
Skin
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
dini_IntSet(pFile,\"Skin\", GetPlayerSkin(id));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
SetPlayerSkin(id,dini_Int(pFile,\"Skin\"));
}
}
stock Nev(id)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(id,Neve,sizeof(Neve));
return Neve;
}
De nem menti le.
-
mien id omg?
Enyémet teszteld.
-
A lófaszt nem menti el!Módomban is ez van!Érdekes lementi és betölti!!!
-
Nekem nem tölti be.
-
#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
}
else
{
dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
dini_Create(File);
dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
return 1;
}
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!
És ez?
-
Saját gm vagy Gf vagy valami más???
-
Mért érdekel? Mi köze a kérdésemhez?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 18:31:08 )
#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
}
else
{
dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
dini_Create(File);
dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
return 1;
}
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!
Ez jó.
-
Hogyan lehet lementeni a skint mikor kilép és mikor belép akkor kapja meg a skint?
-
Pill.Leirom Neked
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 14:58:22 )
Script/Mod tetejere:
#include <dini>
new file[128], name[24];
OnPlayerConnect ala:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(file, 128, \"skin/%s.ini\",name);
if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"Skin\", 0);
} else if(dini_Exists(file)) {
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
}
OnPlayerDisconnect alla:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); //lekérdezzük, majd elmentjük egy változóban a játékos nevét
format(file, 128, \"Skin/%s.ini\", name); //megformázzuk a fájlnak a nevét
dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid)); //átállítjuk a fájlban a szint értékét a játékos jelenlegi szintjére, majd késöbb ezt olvastatjuk be.
Azt hiszem ennyi.Nem volt idom probalni es en sem vagyok profi.Remelem mukodik!
Sok sikert.Ha nem mukodik irj es akkor atnezem jobban.
-
#include < a_samp >
#include < dini >
new
p_Skinfile[ 40 ];
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
format( p_Skinfile, sizeof( p_Skinfile ), \"Skin/%s.ini\", p_Name( playerid ) );
if( dini_Exists( p_Skinfile ) )
{
dini_Create( p_Skinfile );
dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
}
else dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
format( p_Skinfile, sizeof( p_Skinfile ), \"Skin/%s.ini\", p_Name( playerid ) );
if( dini_Exists( p_Skinfile ) )
{
dini_Create( p_Skinfile );
dini_IntSet( p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin( playerid ) );
}
else SetPlayerSkin( playerid, dini_Int( p_Skinfile, \"Skinje\" ) );
return 1;
}
stock p_Name( playerid )
{
new
name[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, name, MAX_PLAYER_NAME );
return name;
}
-
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 012: invalid function call, not a valid address
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : warning 215: expression has no effect
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\rpszerver\\gamemodes\\.pwn(509) : fatal error 107: too many error messages on one line
format(p_Skinfile,sizeof(p_Skinfile),\"Skin/%s.ini\",name(playerid));
Ezzel mi a baj?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 19:23:04 )
D:\\rpszerver\\gamemodes\\rp.pwn(507) : error 036: empty statement
D:\\rpszerver\\gamemodes\\rp.pwn(512) : error 029: invalid expression, assumed zero
07: if(dini_Exists(p_Skinfile));
12: else dini_IntSet(p_Skinfile, \"Skinje\", GetPlayerSkin(playerid));
Most csak ez a hiba.
-
Tessék!Teszteltem jó!
#include <a_samp>
#include <dini>
enum pAdat
{
Skin
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
dini_IntSet(pFile,\"Skin\", GetPlayerSkin(id));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
SetPlayerSkin(id,dini_Int(pFile,\"Skin\"));
}
}
stock Nev(id)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(id,Neve,sizeof(Neve));
return Neve;
}
-
#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
}
else
{
dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
dini_Create(File);
dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
return 1;
}
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!
-
Tessék!Teszteltem jó!
#include <a_samp>
#include <dini>
enum pAdat
{
Skin
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
dini_IntSet(pFile,\"Skin\", GetPlayerSkin(id));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pFile[128], id;
format(pFile,sizeof(pFile),\"Jatekos/%s.ini\",Nev(id));
if(fexist(pFile))
{
SetPlayerSkin(id,dini_Int(pFile,\"Skin\"));
}
}
stock Nev(id)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(id,Neve,sizeof(Neve));
return Neve;
}
De nem menti le.
-
mien id omg?
Enyémet teszteld.
-
A lófaszt nem menti el!Módomban is ez van!Érdekes lementi és betölti!!!
-
Nekem nem tölti be.
-
#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
}
else
{
dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
dini_Create(File);
dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
return 1;
}
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!
És ez?
-
Saját gm vagy Gf vagy valami más???
-
Mért érdekel? Mi köze a kérdésemhez?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 18:31:08 )
#include <a_samp>
#include <dini>
new Name[MAX_PLAYER_NAME];
new File[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof Name);
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
}
else
{
dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
format(File, sizeof(File), \"/Skinnek/%s.ini\",Name);
if(!dini_Exists(File)) {
dini_Create(File);
dini_IntSet(File, \"Skin\", 0);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(File, \"Score\"));
}
return 1;
}
sf mappába hozz létre egy Skinnek mappát!
Ez jó.