Szerző Téma: Skin mentés  (Megtekintve 751 alkalommal)

Skin mentés
« Dátum: 2014. december 02. - 17:27:14 »
0 Show voters
Helló!
Az lenne a kérdésem hogy csináltam egy /skin parancsot, és miután meghal a játékos megváltozik a skinje. Hogy tudom megoldani hogy halál után is az a skinje legyen amire átváltoztatta?
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 02. - 17:30:38 írta ƒlaﻛh »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #1 Dátum: 2014. december 02. - 17:34:27 »
0 Show voters
Egyszerű és gyors megoldást jelenthet, ha skin váltáskor a SetSpawnInfo függvényt is meghívod, benne az új skin ID-vel.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #2 Dátum: 2014. december 02. - 17:35:35 »
0 Show voters
Talán így..
 
#include a_samp
#include zcmd
public OnPlayerRequestSpawn(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid));
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
SetPlayerSkin(playerid, GetPVarInt(playerid, \"skin\"));
return 1;
}
CMD:skin(playerid, params[]) {
if(!( -1 < strval(params) < 300)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A skin ID-k 0 és 299 között vannak!\");
SetPlayerSkin(playerid, strval(params));
SetPVarInt(playerid, \"skin\", strval(params));
return 1;
}

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Skin mentés
« Válasz #3 Dátum: 2014. december 02. - 21:49:09 »
0 Show voters
[gmod]\"Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \'Téma megoldva\' funkciót!\" - Ezt a szöveget azért idéztem be, mert a témát egyszerűen zártad, azonban a Téma megoldva gombot kell használni. Különben megoldatlannak marad jelölve, pedig le lett írva jó pár megoldás és a zárásból ítélve a konkrét problémádat is megoldottad.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal