GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: cheesebmth - 2014. december 02. - 17:27:14

Cím: Skin mentés
Írta: cheesebmth - 2014. december 02. - 17:27:14
Helló!
Az lenne a kérdésem hogy csináltam egy /skin parancsot, és miután meghal a játékos megváltozik a skinje. Hogy tudom megoldani hogy halál után is az a skinje legyen amire átváltoztatta?
Köszönöm!
Cím: Skin mentés
Írta: Dfoglalo - 2014. december 02. - 17:34:27
Egyszerű és gyors megoldást jelenthet, ha skin váltáskor a SetSpawnInfo függvényt is meghívod, benne az új skin ID-vel.
Cím: Skin mentés
Írta: Flash - 2014. december 02. - 17:35:35
Talán így..
 
#include a_samp
#include zcmd
public OnPlayerRequestSpawn(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid));
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
SetPlayerSkin(playerid, GetPVarInt(playerid, \"skin\"));
return 1;
}
CMD:skin(playerid, params[]) {
if(!( -1 < strval(params) < 300)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A skin ID-k 0 és 299 között vannak!\");
SetPlayerSkin(playerid, strval(params));
SetPVarInt(playerid, \"skin\", strval(params));
return 1;
}
Cím: Skin mentés
Írta: Dfoglalo - 2014. december 02. - 21:49:09
[gmod]\"Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \'Téma megoldva\' funkciót!\" - Ezt a szöveget azért idéztem be, mert a témát egyszerűen zártad, azonban a Téma megoldva gombot kell használni. Különben megoldatlannak marad jelölve, pedig le lett írva jó pár megoldás és a zárásból ítélve a konkrét problémádat is megoldottad.[/gmod]