Szerző Téma: Skin lekérdezés, és összehasonlítás+random poz.-ra spawnolás  (Megtekintve 611 alkalommal)

Skin lekérdezés, és összehasonlítás+random poz.-ra spawnolás
« Dátum: 2013. október 08. - 19:48:30 »
0 Show voters
Hali.
Szeretném összehasonlítani a skineket, és ha az egyikel egyezik akkor ide spawnolja, ha nem akkor oda.
Nos, ha ezt a kódot írom bele akkor összeomlik a pawno.
 
new playerskin = GetPlayerSkin(playerid);

 
Így meg nem különbözteti meg, és ugyan arra a helyre spawnol.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if ((GetPlayerSkin(playerid)) == 181 || 200)
{
  if(map == 1)
   {
     SetPlayerPos(playerid, -1432.7466,-1509.9908,111.6719);
     SetPlayerPos(playerid, 2336.3113,-1064.1077,1049.0234);
     SetPlayerPos(playerid, -1446.5127,-1592.3442,101.7578);
   }
    else if(map == 2)
{
SetPlayerPos(playerid, -291.7393,2643.7925,63.2648);
SetPlayerPos(playerid, -282.3298,2589.1038,63.5703);
SetPlayerPos(playerid, -257.4696,2588.7688,63.5703);
}
 else if(map == 3)
 {
      SetPlayerPos(playerid, 2564.0222,-2046.0134,4.9602);
      SetPlayerPos(playerid, 2587.9734,-2085.8032,2.7364);
      SetPlayerPos(playerid, 2591.8630,-2039.5071,3.8594);
 }
 else if(map == 4)
 {
     //SetPlayerPos(playerid,
     //SetPlayerPos(playerid,
     //SetPlayerPos(playerid,
 }
   }
    else if((GetPlayerSkin(playerid)) == 296 || 299 || 294 || 293 || 187)
     {
       if(map == 1)
        {
        SetPlayerPos(playerid, -1430.0305,-1477.1351,101.6719);
        SetPlayerPos(playerid, -1417.7583,-1476.3458,101.6719);
        SetPlayerPos(playerid, -1421.1860,-1503.1416,105.0391);
        }
         else if(map == 2)
     {
     SetPlayerPos(playerid, 2580.5854,-1988.5404,6.5567);
     SetPlayerPos(playerid, 2599.1228,-1964.2921,7.0634);
     SetPlayerPos(playerid, 2572.6619,-1946.7546,3.8594);
         }
     else if(map == 3)
     {
        SetPlayerPos(playerid, -145.3409,2635.9678,63.7025);
     SetPlayerPos(playerid, -169.4207,2707.2490,62.5306);
     SetPlayerPos(playerid, -158.4709,2737.3381,62.1171);
     }
     else if(map == 4)
     {
     //SetPlayerPos(playerid,
     //SetPlayerPos(playerid,
     //SetPlayerPos(playerid,
     }
   }
return 1;
}

 Valaki el tudná mondani hogy mi a hiba, és egy kódot tudna adni, amivel a három pozíció közül, véletlen spawnolna az egyikre? Elõre is köszönöm!

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Skin lekérdezés, és összehasonlítás+random poz.-ra spawnolás
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 08. - 20:21:22 »
0 Show voters
if ((GetPlayerSkin(playerid)) == 181 || 200)

 
helyett:
 
if (GetPlayerSkin(playerid) == 181 || GetPlayerSkin(playerid) == 200)

 
és a másiknál is cseréld ki
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Skin lekérdezés, és összehasonlítás+random poz.-ra spawnolás
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 08. - 20:34:34 »
0 Show voters
Koszi :)
A random spawnolast is meg tudnad mondani?

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Skin lekérdezés, és összehasonlítás+random poz.-ra spawnolás
« Válasz #3 Dátum: 2013. október 08. - 21:21:11 »
0 Show voters
erre gondolsz? am tömbben jobb lenne tárolni...és annak a cellájára hivatkozni...
 
new map = random(5);
switch(map)
{
case 0:
{
//SetPlayerPos
//SetPlayerInterior
//SetPlayerVirtualWorld
}
case 1:
{
//SetPlayerPos
//SetPlayerInterior
//SetPlayerVirtualWorld
}
case 2:
{
//SetPlayerPos
//SetPlayerInterior
//SetPlayerVirtualWorld
}
case 3:
{
//SetPlayerPos
//SetPlayerInterior
//SetPlayerVirtualWorld
}
case 4:
{
//SetPlayerPos
//SetPlayerInterior
//SetPlayerVirtualWorld
}
}
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Skin lekérdezés, és összehasonlítás+random poz.-ra spawnolás
« Válasz #4 Dátum: 2013. október 09. - 08:01:05 »
0 Show voters
Igen, ilyesmire :D
Köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal