tudna nekem vki adni/készíteni egy olyan skill (jártasság) rendszert ahol erőnlét, állóképesség, logika skilleket lehet kapni egy-egy az adott jártassághoz kötödő feladat elvégzésével? én belekezdtem vmi ilyenbe, de nem sok sikerrel mert nem tudom h kéne megoldani
if(Player_Team[playerid] == TEAM_RAB)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, -5.7238,-218.8258,5.5537))
{
if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) if(tanul[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE,\"Még tart a tanulás...\");
if(Nyelv[playerid] == ANGOL) if(tanul[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE,\"You are still learning...\");
if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) if(logika[playerid] == 10)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem fér több ész az agyadba mert már annyit tanultál.\");
if(Nyelv[playerid] == ANGOL) if(logika[playerid] == 10)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"You already reached the maximum logic skill.\");
if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE,\"Elmélyültél a mentális képesség fejlesztésben...\");
if(Nyelv[playerid] == ANGOL) SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE,\"You are meditating to upgrade your logic skill...\");
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,1,1,1,1);
ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,1,1,1,1);
ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,1,1,1,1);
SetTimerEx(\"Tanulasvege\",60000,0,\"i\",playerid);
tanul[playerid] = 1;
function Tanulasvege(playerid)
{
new rand = random(2);
switch(rand)
{
case 0:
{
if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Sajnos nem tudtál elmélyülni a gondolataidba...\"),TogglePlayerControllable(playerid,1),ClearAnimations(playerid);
if(Nyelv[playerid] == ANGOL) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"You failed in the meditation...\"),TogglePlayerControllable(playerid,1),ClearAnimations(playerid);
}
case 1:
{
if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"Végeztél az elmélkedéssel, a logikád 1 szinttel magasabb lett.\"),TogglePlayerControllable(playerid,1),ClearAnimations(playerid),logika[playerid] ++;
if(Nyelv[playerid] == ANGOL) SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"You have finished the meditation, your logic skill increased by 1.\"),TogglePlayerControllable(playerid,1),ClearAnimations(playerid),logika[playerid] ++;
if(logika[playerid] == 0) TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l1), logika[playerid] = 1;
if(logika[playerid] == 1) TextDrawHideForAll(l1),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l2), logika[playerid] = 2;
if(logika[playerid] == 2) TextDrawHideForAll(l2),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l3),logika[playerid] = 3;
if(logika[playerid] == 3) TextDrawHideForAll(l3),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l4),logika[playerid] = 4;
if(logika[playerid] == 4) TextDrawHideForAll(l4),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l5),logika[playerid] = 5;
if(logika[playerid] == 5) TextDrawHideForAll(l5),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l6),logika[playerid] = 6;
if(logika[playerid] == 6) TextDrawHideForAll(l6),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l7),logika[playerid] = 7;
if(logika[playerid] == 7) TextDrawHideForAll(l7),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l8),logika[playerid] = 8;
if(logika[playerid] == TextDrawHideForAll(l8),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l9),logika[playerid] = 9;
if(logika[playerid] == 9) TextDrawHideForAll(l9),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l10),logika[playerid] = 10;
}
}
tanul[playerid] = 0;
}
vmi ilyesmire gondoltam, de ezzel az a baj h az első tanulás után felnyomja 10-es szintre a logikát és textdrawon is egyből 10-es szintű logikát ír ki...