Szerző Téma: Virtualworld Objektek  (Megtekintve 834 alkalommal)

Virtualworld Objektek
« Dátum: 2010. december 12. - 17:31:38 »
0 Show voters
helosztok
azt szeretném kérdezni, hogy lehet más virtualworldbe objekteket rakni?

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Virtualworld Objektek
« Válasz #1 Dátum: 2010. december 12. - 17:43:28 »
0 Show voters
Elvileg minden virtual worldben megjelennek az objectek.

Virtualworld Objektek
« Válasz #2 Dátum: 2010. december 12. - 17:46:37 »
0 Show voters
az kár...  :(
keresgéltem kicsit és ezt találtam a samp wikin:
One thing SA:MP doesn\'t provide by default is support for objects only appearing in certain virtual worlds, this is achieved in YSI with:
 
CreateVWDynamicObject(world, model, x, y, z, rx, ry, rz);

 
ez mûködik?

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Virtualworld Objektek
« Válasz #3 Dátum: 2010. december 12. - 19:05:07 »
0 Show voters
Idézetet írta: palesz_88 date=1292172397\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4612\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az kár...  :(
keresgéltem kicsit és ezt találtam a samp wikin:
One thing SA:MP doesn\'t provide by default is support for objects only appearing in certain virtual worlds, this is achieved in YSI with:
 
CreateVWDynamicObject(world, model, x, y, z, rx, ry, rz);

 
ez mûködik?
 
Ha megvan a YSI.

Virtualworld Objektek
« Válasz #4 Dátum: 2010. december 12. - 19:25:33 »
0 Show voters
megvan! :D
csináltam egy menüt hozzá, de 2 warn-t ir:
 
C:\\Users\\DD\\Desktop\\0.3c ServeR\\gamemodes\\VWFreeroam.pwn(446) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\DD\\Desktop\\0.3c ServeR\\gamemodes\\VWFreeroam.pwn(454) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
:(
ja, és a hibás sorok (meg a többi)
 
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
  new Menu:current;
    current = GetPlayerMenu(playerid);
    if(current == virtualworld)
    {
      switch(row)
        {
        case 0:SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
        }
switch(row)
        {
        case 1:SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
        }
    }
return 1;
}

 
mit kezdjek vele? :(
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 12. - 19:28:34 írta palesz_88 »

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Virtualworld Objektek
« Válasz #5 Dátum: 2010. december 12. - 19:36:05 »
0 Show voters
Tess:
 
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
     new Menu:current;
    current = GetPlayerMenu(playerid);
    if(current == virtualworld)
    {
switch(row)
        {
           case 0:SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
        }
switch(row)
        {
           case 1:SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
        }
    }
}

 
egy\'}\' lemaradt oO xD

Virtualworld Objektek
« Válasz #6 Dátum: 2010. december 12. - 19:43:47 »
0 Show voters
kösz szépen.
õm még 1 valami. :D
ugye skinválasztásnál nem tudok választani a menüben, tehát hogyan csináljam, hogy mikor betölti a szervert, akkor a kezdõképeryõnél megállija, választok, és ha kiválasztottam, akkor mind 1-nek más skinválasztója legyen?

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Virtualworld Objektek
« Válasz #7 Dátum: 2010. december 12. - 19:46:23 »
0 Show voters
OnPlayerConnectnél mutatsd a játékosnak a menüt.

Virtualworld Objektek
« Válasz #8 Dátum: 2010. december 12. - 19:48:26 »
0 Show voters
úgy csináltam

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal