Szerző Téma: Sf mód újítása  (Megtekintve 1369 alkalommal)

Sf mód újítása
« Dátum: 2010. március 06. - 15:36:22 »
0 Show voters
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Ide beszúrom a módomat és kellene bele Körözöttségi szint ami úgy muködne, hogy a rendoröknek Kommandósoknak nem lenne soha körözöttségi szintjük de a többieknek igen. És az úgy nézne ki, hogy ha valakinek 1 körözöttségi szintje van akkor ha megölik levonódik tole 1000 dollár és aki megölte az kap 1000 dollárt és ez így menne 6 csillagos körözésig ahol már 6000 dollárt von le vagy kapunk mindig 1000-rel nagyobb dollár egy körözés.
Válaszotokat elore is köszönöm szépen
üdv
joni935
Itt a módunk: * Figyelem a jármuveket és az objecteket kivettük!
 
//------------------------------------------------------------------------------
//
// San Fierro TDM. A Team Deathmtach script for SA-MP 0.1
//
//------------------------------------------------------------------------------
 
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
//Global stuff and defines for our gamemode
static gTeam[MAX_PLAYERS]; // Tracks the team assignment for each player
new gPlayerClass[MAX_PLAYERS];
//Color Defines
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
 
//Team Defines
#define TEAM_WORKER 0
#define TEAM_PIMP 1
#define TEAM_GOLFER 2
#define TEAM_TRIAD 3
#define TEAM_MECHANIC 4
#define TEAM_VALET 5
#define TEAM_MEDIC 6
#define TEAM_FBI 7
#define TEAM_COMANDOS 8
 

// Round duration
new gRoundTime = 3600000; // 60 mins
//new gRoundTime = 900000; //15 mins
//new gRoundTime = 300000; // 5 mins
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"  SFTDM by Cam (2010)\\n\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"San Fierro TDM by: Grof Gabor\");
SetTeamCount(7);
ShowNameTags(1);
ShowPlayerMarkers(1);
SetWorldTime(18);
 
AddPlayerClass(260,-2062.5583,237.4662,35.7149,268.8936,22,200,26,200,6,1); //Worker
AddPlayerClass(249,-2653.6443,1388.2767,7.1301,212.8453,24,200,29,600,5,1); //Pimp
AddPlayerClass(259,-2642.2583,-274.9985,7.5393,135.0036,23,200,21,400,2,1); //Golfer
AddPlayerClass(118,-2157.2119,649.5484,52.3672,267.0820,24,200,28,600,8,1); //Triad
AddPlayerClass(50,-1377.4271,466.0897,7.1875,1.0348,23,200,30,400,4,1); //Mechanic
AddPlayerClass(253,-1754.9976,958.5851,24.8828,163.2550,26,200,22,200,4,1); //Valet
AddPlayerClass(274,-2665.4282,635.6348,14.4531,179.8403,30,400,23,200,4,1); //Medic
    AddPlayerClass(286,-1635.0077,665.8105,7.1875,264.2244,29,600,24,200,3,1); //FBI
    AddPlayerClass(285,-1633.4149,672.3464,7.1875,254.5109,23,200,31,400,17,50); // Comandos
//A jármuveket és az objecteket kivettem!!!
//--------------------------------------------------------------------------------------------
//Trains
//   AddStaticVehicle(537,-1943.3127,158.0254,27.0006,357.3614,121,1);
//   AddStaticVehicle(569,-1943.3127,158.0254,27.0006,357.3614,121,1);
//   AddStaticVehicle(569,-1943.3127,158.0254,27.0006,357.3614,121,1);
//   AddStaticVehicle(569,-1943.3127,158.0254,27.0006,357.3614,121,1);
//Pickups
AddStaticPickup(370, 15, -2209.4707,294.1174,35.1172); // jetpack
AddStaticPickup(370, 15, -1765.4392,-174.7473,3.5547); // jetpack
SetTimer(\"GameModeExitFunc\", gRoundTime, 0);
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerClass(playerid, classid);
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
gPlayerClass[playerid] = classid;
switch (classid) {
    case 0:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Worker\", 500, 3);
   }
case 1:
    {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Pimp\", 500, 3);
   }
case 2:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Golfer\", 500, 3);
   }
case 3:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Triad\", 500, 3);
   }
case 4:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Mechanic\", 500, 3);
   }
case 5:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Valet\", 500, 3);
   }
case 6:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Medic\", 500, 3);
   }
case 7:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~FBI\", 500, 3);
   }
case 8:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Comandos\", 500, 3);
}
}
return 1;
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
public GameModeExitFunc()
{
GameModeExit();
return 1;
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
SetPlayerClass(playerid, classid) {
if(classid == 0) {
gTeam[playerid] = TEAM_WORKER;
} else if(classid == 1) {
gTeam[playerid] = TEAM_PIMP;
} else if(classid == 2) {
gTeam[playerid] = TEAM_GOLFER;
} else if(classid == 3) {
gTeam[playerid] = TEAM_TRIAD;
} else if(classid == 4) {
gTeam[playerid] = TEAM_MECHANIC;
} else if(classid == 5) {
gTeam[playerid] = TEAM_VALET;
} else if(classid == 6) {
gTeam[playerid] = TEAM_MEDIC;
} else if(classid == 7) {
gTeam[playerid] = TEAM_FBI;
} else if(classid == 8) {
gTeam[playerid] = TEAM_COMANDOS;
}
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new PlayerName[30], str[256];
    GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
    GameTextForPlayer(playerid,\"San Fierro: ~r~TDM\",2500,5);
      GivePlayerMoney(playerid, 1000);
    SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, str);
    SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Figyelem a szabályzatot olvassátok el /szabályzat! )\");
    SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"Ha jelenteni valód van ír be és a szöveg /jelentes! )\");
    SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"Üdv! Ez egy kis segítség, ha nemtudod mit kezdj a szerveren. /help Parancsokért írd be /parancsok\");
    SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Weblapunk: sftdmclan.atw.hu Ha tetszik a szerónk gyere és regizz! /weblapunk \");
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
if(gTeam[playerid] == TEAM_WORKER) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREEN); // Green
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_PIMP) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // Red
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_GOLFER) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW); // Yellow
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_TRIAD) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK); // Pink
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_MECHANIC) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // Blue
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_VALET) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_LIGHTBLUE); // Light Blue
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_MEDIC) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_DARKRED); // Dark Red
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_FBI) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_ORANGE); // Orange
}
return 1;
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
} else {
        if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid]) {
       // Valid kill
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
   SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
   GivePlayerMoney(killerid, 1000);
}
else {
   //Team Killer!
new warning[256];
format(warning, sizeof(warning), \"Nana... Nem szeretjük a szerveren a Csapattárs ölését..! Büntetésed -3000 dollár\");
SendClientMessage(killerid, 0xFFFF00AA, warning);
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
GivePlayerMoney(killerid, -3000);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 1);
}
}
//new iCurMoney = GetPlayerMoney( playerid ); /* Ha a 35. sor nincs kommentben, ezt is vedd  ki a kommentbol! */
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
new iCost = GetPlayerWantedLevel( playerid ) * 1000;
        GivePlayerMoney( killerid, iCost );
        //GivePlayerMoney( playerid, - iCurMoney ); /* Ez lenullázza a játékos pénzét halálnál. Ha ez kell, a 36. sort rakd kommentbe, és a 35. sort vedd ki kommentbol. */
GivePlayerMoney( playerid, - iCost ); /* Ez levonja a játékos pénzébol a gyilkos jutalmát halálnál. Ha ez kell, a 35. sort rakd kommentbe, és a 36. sort vedd ki kommentbol. */
//SetPlayerWantedLevel( playerid, 0 ); /* Ez leszedi a játékos halálánál a körözést. Ha kell, töröld ki a kommentet a sor elejérol. */
}
#pragma unused reason
return 1;
}
 
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
 
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14);
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1003.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szamok=0,pontok=0, kettospont=0;
for(new ch=0; ch<strlen(text); ch++) if(text[ch]>=\'0\' && text[ch]<=\'9\')szamok++; else if(text[ch]==\'.\')pontok++; else if(text[ch]==\':\')kettospont++;
if(szamok>=9 && pontok>=3 && kettospont==1) BanEx(playerid,\"Reklámozás\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext[1],\"/report\",true,6))
{
    new ply = strfind(cmdtext,\" \",true,8);
    new msg[128];
    format(msg,sizeof(msg),cmdtext[ply]);
    if(!msg[1])return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"HASZNÁLAT: /report <id> <indok>\");
    ply = strval(cmdtext[8]);
    if(!IsPlayerConnected(ply))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ez a játékos nem csatlakozik.\");
    new name1[MAX_PLAYER_NAME];
    new name2[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name1,sizeof(name1));
    GetPlayerName(ply,name2,sizeof(name2));
    format(msg,sizeof(msg),\"%s feljelentette %s for %s\",name1,name2,msg);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/sf\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,-1928.48,266.63,41.05);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,-1928.48,266.63,41.05);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lv\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,2035.83,1409.74,11);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,2035.83,1409.74,11);
}
return 1;
}
 
if(strcmp(cmdtext, \"/bigjump\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,-658.9869,2325.0029,138.6067);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,-658.9869,2325.0029,138.6067);
}
return 1;
}
if(strcmp(\"/szabályzat\",cmdtext, true, 10) == 0) {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"szabályok:\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"No Cheat, No WK, No SK, No DB, No TK!\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Tiszteld az ADMINOKAT!!!\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha nem hagy 1 Cheater akkor nyugottan használd a jelentést /jelentes!\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha nem hagy 1 Cheater akkor! de csak is akkor!\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"használd a /votekick parancsot ahoz, hogy kickelhesd 3 szavazat kell rá de ha fent van az admin szólj neki!\");
return 1;
}
 if(strcmp(\"/weblapunk\",cmdtext, true, 10) == 0) {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"weblapunk címe:\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"www.sftdmclan.atw.hu vagy www.sftdmclan.bixweb.eu\");
return 1;
}
 
 if(strcmp(\"/parancsok\",cmdtext, true, 10) == 0) {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Teleoport parancsokhoz írd be /tele\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha jármuveket szeretnél lekérni akkor /carshelp ha tudod az i-jét akkor /jármuid\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha jelenteni valód van az adminok felé akkor írd be /jelentes\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha a weblapunk címét megszeretnéd tekinteni akkor írd be /weblapunk\");
return 1;
}
 if(strcmp(\"/help\",cmdtext, true, 10) == 0) {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Üdv! Ez egy kis segítség, ha nemtudod mit kezdj a szerveren.\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"8 csapat van, amiket különbözo szinnel jelöltem, például: zöld, sárga, piros kék\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"A csapatoknak van külön autójuk, és persze személyenként is lehet használni oket. Jelenleg 2 autó van: piros és fehér\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"A szerveren, mint mindenhol tilos a TK, DB. A TK = Teamkill a csapattárs ölését jelenti. a DB=DriveBy az autóval egy játékos elütése. /Lövés ér!/\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"A szerveren egy külön fun park is létezik, ami a hagyományhoz hívoen ez is DM. A parancsa a /dm , itt tudod elérni. Anyahajó mellett van.\");
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Akármilyen jó ez a DM szerver, mi sem szeretjük a Cheatereket. Ha ilyet látsz, AZONNAL jelentsd a /report paranccsal, az adminok felé.\");
         SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Jó szórakozást kíván a szerveren: az admin csapat, illetve a szerver foadminjai.\");
return 1;
}
 if(strcmp(\"/tele\",cmdtext, true, 10) == 0) {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"/sf, /lv\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"/bigjump\");
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 06. - 20:24:23 írta Freddie »

Sf mód újítása
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 06. - 15:54:25 »
0 Show voters
OFF: Egy dolog tud kurvára idegesíteni. Mi a fa**omért kell beletenni vagy 2347828374582376482736482 üres sort??? Egyszerubb lenne a sok g*ci Enter helyett nem tenni semmit..
A Másik, meg h NE IDÉZETBE TEDD, HANEM KÓDBA, MERT ÍGY K**VA HOSSZÚ. és úgy könnyebb is átlátni.
Freddy: \"Kedves\" TengeriMalac! Kérem, hogy ne káromkodjon.
FlatMaN: \"Kedves\" Freddy! Oké.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 07. - 09:30:40 írta TengeriMalac »

Sf mód újítása
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 06. - 16:05:40 »
0 Show voters
Jó lehet, hogy így szúrtam be de azért nem kell leszólni a másikat

Sf mód újítása
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 06. - 16:58:12 »
0 Show voters
Ezt el lehetett volna mondani normálisan is .
Nem pedig trágár szavakat használva bekáromkodni, már bocs de az ilyeneket nem nagyon kedvelem mer ebből csak az derül ki hogy milyen egy pulya vagy  ;D
[FlatMan]
Ati

Sf mód újítása
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 06. - 20:18:17 »
0 Show voters
Lenne valaki olyan kedves aki segítene?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Sf mód újítása
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 06. - 20:22:40 »
0 Show voters
Akár én is, de légy oly szíves a Fo posztot szerkeszd és kódba írd!  :)

Sf mód újítása
« Válasz #6 Dátum: 2010. március 06. - 20:36:29 »
0 Show voters
Rendben köszi megcsinálom és de inkább linké frissítem.
Valaki már abba át szerkesztette :)

Sf mód újítása
« Válasz #7 Dátum: 2010. március 07. - 10:52:49 »
0 Show voters
Flatman szépek a szavaid xD

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal