Hát az egészet nem szívesen itt vannak részletek:
Van egy olyan hogy
CreatePlayerVehicle(modellid,X,Y,Z,Kocsiid);
Ez van kicserélve a CreateVehiclere
aztán van ez
stock LoadVehicle( vehicleid )
{
new File[ 128 + 1 ];
format( File, (128), \"kocsi/kocsi_%d.ini\", vehicleid);
vehicleInfo[ vehicleid ][ XPOS ] = dini_Float( File, \"xPOS\" );
vehicleInfo[ vehicleid ][ YPOS ] = dini_Float( File, \"yPOS\" );
vehicleInfo[ vehicleid ][ ZPOS ] = dini_Float( File, \"zPOS\" );
vehicleInfo[ vehicleid ][ APOS ] = dini_Float( File, \"aPOS\" );
SetVehiclePos(vehicleid, vehicleInfo[ vehicleid ][ XPOS ], vehicleInfo[ vehicleid ][ YPOS ], vehicleInfo[ vehicleid ][ ZPOS ]);
SetVehicleZAngle(vehicleid,vehicleInfo[ vehicleid ][ APOS ]);
return 1;
}
A pozíciót tökéletessen betölti oda rakja a jármûvet ahova kell de ez nem jó SetVehicleZAngle(vehicleid,vehicleInfo[ vehicleid ][ APOS ]);