new param1, param2;if(sscanf(params, \"dd\", param1, param2)) return SendClientMessage(playerid, usecolor, \"Használat: /f [Funkció 1] [Funkció 2]\");
new JF[MAX_PLAYERS];stock GetWeaponIDFromName(fn[]){new fn2[32], fsz = -1;for(new a; a < 0; a++){GetWeaponName(a, fn2, sizeof(fn2));if(!strcmp(fn, fn2)) return a;}return -1;}public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerWeapon(playerid) != JF[playerid] SetPlayerArmedWeapon(playerid, JF[playerid]);return 1;}CMD:f(playerid, params[]){new muv[16], fnev[32];if(sscanf(params, \"s[17]\", muv) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /f [e/k/r].\");if(!strcmp(\"e\", muv)) //ha a muvelet \"e\" volt, azon belül is operálhatunk a fegyvernévvel is, ha tovább daraboltuk{if(sscanf(params, \"s[17]s[33]\", muv, fnev) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /f e [fegyver].\");//itt már operálhatsz a fegyver nevével, strcmp-vel hasonlíthatod, de egyszerûbb lesz ezzel a függvénnyel:elvf = GetWeaponIDFromName(fnev);if(GetPlayerWeapon(playerid) == elvf) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez már nálad van!\");//SetPlayerArmedWeapon(playerid, elvf);JF[playerid] = elvf;}else if(!strcmp(\"k\", muv)){if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Mit akarsz eltenni? o.O\");//SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);JF[playerid] = 0;}else if(!strcmp(\"r\", muv)){//ide jöhetnek dolgok..}return 1;}//Most írtam, nem valószínû, hogy megy, habár..
if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0 && ElolColt[playerid] == 0) { if(ElolMP5[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pMP5] >= 50) { SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Elõvetted az MP5 típusú fegyvert.\"); cmd_va(playerid, \"elõvett egy fegyvert.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 50); pInfo[playerid][pMP5] -= 50; ElolMP5[playerid] = 1; } else if(pInfo[playerid][pMP5] < 50 && pInfo[playerid][pMP5] > 0) { SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Elõvetted az MP5 típusú fegyvert.\"); cmd_va(playerid, \"elõvett egy fegyvert.\"); GivePlayerWeapon(playerid, 29, pInfo[playerid][pMP5]); pInfo[playerid][pMP5] = 0; ElolMP5[playerid] = 1; } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs MP5 nálad!\"); } } }