CMD:nemet(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)
{
gTeam[playerid] = TEAM_NEMET;
SendClientMessage (playerid, ZÖLD, \"Német lettél testvérem!ha ki akarsz lépni a származásból /exitszarmazas \" );
SetPlayerPos (playerid, 2482.1138,1526.6195,11.4981);
SetPlayerSkin (playerid, 186);
GivePlayerWeapon (playerid, 23,1250);
GivePlayerWeapon (playerid, 30,1250);
SetTimer(\"GivePlayerMoney\", 1000, true);
GivePlayerMoney(playerid, 25000);
SetTimer(\"GivePlayerMoney\", 1000, true);
}
else
{
SendClientMessage (playerid, PIROS, \"Neked már van származásod!ha ki akarsz lépni a származásból /exitszarmazas\" );
}
return 1;
}
Hogyan kell úgy beállitani, hogy a pénzt ne egybõl adja a playernek mikor belép a TEAM_NEMET -be hanem 10 perc után?
Teljes egészében megírtam neked.
#include a_samp
#include zcmd
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TEAM_NEMET 5
#define TEAM_CIVIL 6
public OnFilterScriptInit() {
SetTimer(\"JobsMoney\", 10*60000, true);
return 1;
}
forward JobsMoney();
public JobsMoney() {
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // átugorja a MAX_PLAYERS közül azokat akik nem online
if(gTeam == TEAM_NEMET) { // Mindenki kap pénzt AKI a TEAM_NEMET csapatba van
GivePlayerMoney(i, 5000);
SendClientMessage(i, -1, \"Megjött a fizetés! +5000$\");
}
}
return 1;
}
CMD:nemet(playerid) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) {
gTeam[playerid] = TEAM_NEMET;
SendClientMessage (playerid, -1, \"Német lettél testvérem!ha ki akarsz lépni a származásból /exitsz*rmazas \" );
SetPlayerPos(playerid, 2482.1138,1526.6195,11.4981);
SetPlayerSkin(playerid, 186);
GivePlayerWeapon(playerid, 23,1250);
GivePlayerWeapon(playerid, 30,1250);
}else{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Neked már van származásod!ha ki akarsz lépni a származásból /exitsz*rmazas\" );
}
return 1;
}