CMD:setrank(playerid, params[])
{
new gid, szoveg[128];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin.\");
if(sscanf(params, \"us[128]\", gid, szoveg)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setrank [id] [szöveg]\");
if(gid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID!\");
new Text3D:3dtext;
3dtext = Create3DTextLabel(szoveg, -1, 0, 0, 0, 40.0, 0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(3dtext, gid, 0.0, 0.0, 0.7);
}
Nem teszteltem, de jónak kell lennie. A mentést pedig úgy oldod meg, hogy eltárolod a megadott szöveget globális változóban, amit a fentebb láthaót parancs beírásakor elmentesz. A játékos csatlakozásakor beolvasod SQL-bõl vagy fájlból a szöveget amit elmentettél, és ugyanezzel a módszerrel amivel én, létrehozol a feje fölé egy 3D írást.