Szervusz, én úgy gondolom lefordítom neked a Wikipédiás változatot, s abból minden kiderûlt
Ismertetõje
A SetPlayerWorldBounds arra szolgál, hogy megszabjon neked egy úgymond \'láthatatlan határ vonalat\'. Ez akárcsak a SinglePlayerbe ugyan úgy létezik MultiPlayerbe is, és hála a PAWN-nak szabályozni is tudod, hogy azok a láthatatlan határvonalak hova kerüljenek.
Paraméterei: 5 Paraméterbõl áll amelyek nem mások mint ezek:
playerid - Annak a játékosnak az azonositó száma (ID-ja) akinek meg szeretnéd szabbni a határt
x_max - A Maximum X Kordináta ahova a játékos mehet ---> } Az X Kordinátákkal mozgathatod elõre valamint
x_min - A Minimum X Kordináta ahova a játékos mehet ---> } hátra az adott falat. Ez mindkettõ X Kordinátára érvényes.
y_max - A Maximum Y Kordináta ahova a játékos mehet ---> } A Y Kordinátákkal mozgathatod jobbra valamint
y_min - A Minimum Y Kordináta ahova a játékos mehet ---> } balra az adott falatt. És ez is mindkettõ Y Kordinátára érvényes.
!Megjegyzés: Ez a függvény nem add vissza egy speciális értéket + Resetelni tudod, ha ezeket az értékeket írod be az X és Y Paraméterekhez: 20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000.
Használata:
public OnPlayerSpawn(playerid) // LeSpawnol egy Játékos
{
SetPlayerWorldBounds(playerid, 20.0, 0.0, 20.0, 0.0); // Beállítjuk az úgymond Határait
return 1; // Visszatérés
}
Remélem választ adtam a kérdéseidre
E: Helyesírási hibák miatt bocs, siettem