GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: rcsbakos2 - 2013. július 27. - 09:53:41

Cím: SetPlayerDrunkLevel
Írta: rcsbakos2 - 2013. július 27. - 09:53:41
hellotok !
Valaki segítene ezt valahogy,beállítani 30másodpercre?!vagy is hogy addig tartson!
SetPlayerDrunkLevel (playerid, 3000);
Köszönöm elõre is!!!
Cím: SetPlayerDrunkLevel
Írta: BoOy - 2013. július 27. - 18:14:30
SetTimerEx(\"DrunkTimer\",30000,0,\"i\",playerid); 
forward DrunkTimer(playerid);
public DrunkTimer(playerid)
{
         SetPlayerDrunkLevel (playerid, 0);
}
Cím: SetPlayerDrunkLevel
Írta: rcsbakos2 - 2013. július 29. - 21:24:57
playerid-re erorrt ír!:S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 29. - 21:28:48 )

C:\\Documents and Settings\\ildi\\Asztal\\0,3x\\ujmappolásos.pwn(25084) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Documents and Settings\\ildi\\Asztal\\0,3x\\ujmappolásos.pwn(25262) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Documents and Settings\\ildi\\Asztal\\0,3x\\ujmappolásos.pwn(25468) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
Cím: SetPlayerDrunkLevel
Írta: BoOy - 2013. július 29. - 21:33:23
Bocsi javítva.
Cím: SetPlayerDrunkLevel
Írta: rcsbakos2 - 2013. július 29. - 22:01:32
nézd->
 
                    //SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Megsérültél!Bajod::\");
              new randomserules = random(sizeof(serulesgyalog));
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Megsérültél!Bajod: %s\", serulesgyalog[randomserules][1]);
               strmid(PlayerInfo[serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255);
               SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED,stringx);
              // SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, serulesgyalog[randomserules][1]);
            PlayerInfo[Animban] = 1;
              healthplayer = 0;
              SetPlayerDrunkLevel (playerid, 3000);
              TogglePlayerControllable(i,0);
         }

megint erroros a playerid
Cím: SetPlayerDrunkLevel
Írta: BoOy - 2013. július 30. - 00:07:46
                                        //SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Megsérültél!Bajod::\");
                                        new randomserules = random(sizeof(serulesgyalog));
                                    format(stringx, sizeof(stringx), \"Megsérültél!Bajod: %s\", serulesgyalog[randomserules][1]);
                                    strmid(PlayerInfo[serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255);
                                    SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED,stringx);
                                   // SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, serulesgyalog[randomserules][1]);
                                                PlayerInfo[Animban] = 1;
                                        healthplayer = 0;
                                        SetPlayerDrunkLevel (i, 3000);
                                        TogglePlayerControllable(i,0);
                                        }
Cím: SetPlayerDrunkLevel
Írta: rcsbakos2 - 2013. július 30. - 18:57:56
köszönöm:DD
Cím: SetPlayerDrunkLevel
Írta: BoOy - 2013. július 30. - 19:26:00
Nincs mit :D Ha minden sikerült zárd a témát :)