Szerző Téma: SetPlayerCameraPos mozgatása  (Megtekintve 2037 alkalommal)

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
SetPlayerCameraPos mozgatása
« Válasz #15 Dátum: 2014. június 05. - 18:41:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: Larceny date=1401986013\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48569\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem elsõre sikerült megértenem meg minden.Ez is az OnPlayerConnect függvény alá kerül.Viszont Nekem teljesen 0-ról mapolt városaim vannak.A Destroy bekövetkezik,viszont nagy üresség van mikor a kamerát húzza végig.és csak aztán map miután spawnoltam.Vagyis csak playerid-nek akkor látszódik.Stock-ba vannak az objectek.Valami ötlet hogy látható legyen akkor is mikor A login képernyõ van?Stock OnGameModeInit-be van,viszont ha berakom a Stock-ot a Destroy objectek alá Connect-be,akkor se láthatóak..
 
az objecteket akkor hozza létre a streamer, amikor lespawnolsz....ahhoz, hogy láthasd az adott mapokat, CreatePlayerDynamicObject-et használj...és ezt is rakd az OnPlayerConnect alá.akkor mûködnie kell.

SetPlayerCameraPos mozgatása
« Válasz #16 Dátum: 2014. június 05. - 19:27:13 »
0 Show voters
nah sikerült betegyem csak 1 a gond hogy a kamera nem mozdúl sehova hanem csak 1 helybe marad...pedig kicseréltem a kóórdinátákat...
 
    new Float:X, Float:Z, Float:Y;
    GetPlayerCameraPos(playerid, X, Y, Z);
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, /*kamera cél*/1959.6405, 1343.0995, 15.3746,/*sebesség*/ 10*1000,/*mozgás*/ CAMERA_MOVE);

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
SetPlayerCameraPos mozgatása
« Válasz #17 Dátum: 2014. június 05. - 19:37:28 »
0 Show voters
Semmi baja, mozog... Teszteltem, nála lesz valami hiba...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal