InterpolateCameraPos
(playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraLookAt
TogglePlayerSpectating(playerid, 1); InterpolateCameraLookAt(playerid, 50.0, 50.0, 10.0, -50.0, 50.0, 10.0, 10000, CAMERA_MOVE);
public OnPlayerConnect(playerid){new Float:X, Float:Z, Float:Y;GetPlayerCameraPos(playerid, X, Y, Z); TogglePlayerSpectating(playerid, 1); InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, /*kamera cél*/1000.0, 1000.0, 30.0,/*sebesség*/ 10*1000,/*mozgás*/ CAMERA_MOVE); /* ezzel most lekértük a kamera pozicíóját, de lekérheted a játékosét is, tök mindegy... onnan fogja mozgatni abba a koordinátába, amit te az általam megjelölt helyre beírsz az idõt a 10 az a másodperc, amennyit a 10-es helyére beírsz, annyi másodperc lesz a mozgási idõ. */ return 1; }
Nekem elsõre sikerült megértenem meg minden.Ez is az OnPlayerConnect függvény alá kerül.Viszont Nekem teljesen 0-ról mapolt városaim vannak.A Destroy bekövetkezik,viszont nagy üresség van mikor a kamerát húzza végig.és csak aztán map miután spawnoltam.Vagyis csak playerid-nek akkor látszódik.Stock-ba vannak az objectek.Valami ötlet hogy látható legyen akkor is mikor A login képernyõ van?Stock OnGameModeInit-be van,viszont ha berakom a Stock-ot a Destroy objectek alá Connect-be,akkor se láthatóak..
new Float:X, Float:Z, Float:Y; GetPlayerCameraPos(playerid, X, Y, Z); TogglePlayerSpectating(playerid, 1); InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, /*kamera cél*/1959.6405, 1343.0995, 15.3746,/*sebesség*/ 10*1000,/*mozgás*/ CAMERA_MOVE);