GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Larceny - 2014. június 05. - 17:00:39

Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: Larceny - 2014. június 05. - 17:00:39
Sziasztok.Hogy/mi módon lehet megoldani hogy Login háttérbe mozogjon a kamera?Addig megvan hogy alap háttér beállítását a SetPlayerCameraPos-al,illetve SetPlayerCameraLookAt-et kell.Viszont nem jöttem rá hogy hogyan lehet mozgatni A pontból B-be...Megköszönném a segítséget.Hello :)
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: gergo_2007 - 2014. június 05. - 17:59:30
na erre énis kiváncsi vagyok mert nekemis kellene :D
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: KovaNovik - 2014. június 05. - 18:04:06
InterpolateCameraPos
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: gergo_2007 - 2014. június 05. - 18:06:40
Köszönöm kova novik de kicsit bõvebben is kifejthetnéd a dolgokat .Én kipróbáltam és nem megy.. de a linken is csak
(playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT)

 ez van..ezt igy nemlehet beilleszteni.Akkór megtaláltam ezt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraLookAt

 és innét megpróbáltam beilleszteni ezta sórt/sorokat :
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
        InterpolateCameraLookAt(playerid, 50.0, 50.0, 10.0, -50.0, 50.0, 10.0, 10000, CAMERA_MOVE);

 az public OnPlayerConnect-hez de semit sem csinál..
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: huhboy - 2014. június 05. - 18:30:43
tessék...talán így éérthetõbb lesz :)



 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new Float:X, Float:Z, Float:Y;
GetPlayerCameraPos(playerid, X, Y, Z);
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, /*kamera cél*/1000.0, 1000.0, 30.0,/*sebesség*/ 10*1000,/*mozgás*/ CAMERA_MOVE);
    /*
    ezzel most lekértük a kamera pozicíóját, de lekérheted a játékosét is, tök mindegy...
    onnan fogja mozgatni abba a koordinátába, amit te az általam megjelölt helyre beírsz
    az idõt a 10 az a másodperc, amennyit a 10-es helyére beírsz, annyi másodperc lesz a mozgási idõ.
    */
   
    return 1;
   
}
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: Larceny - 2014. június 05. - 18:33:33
Nekem elsõre sikerült megértenem meg minden.Ez is az OnPlayerConnect függvény alá kerül.Viszont Nekem teljesen 0-ról mapolt városaim vannak.A Destroy bekövetkezik,viszont nagy üresség van mikor a kamerát húzza végig.és csak aztán map miután spawnoltam.Vagyis csak playerid-nek akkor látszódik.Stock-ba vannak az objectek.Valami ötlet hogy látható legyen akkor is mikor A login képernyõ van?Stock OnGameModeInit-be van,viszont ha berakom a Stock-ot a Destroy objectek alá Connect-be,akkor se láthatóak..
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: huhboy - 2014. június 05. - 18:41:34
Idézetet írta: Larceny date=1401986013\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48569\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem elsõre sikerült megértenem meg minden.Ez is az OnPlayerConnect függvény alá kerül.Viszont Nekem teljesen 0-ról mapolt városaim vannak.A Destroy bekövetkezik,viszont nagy üresség van mikor a kamerát húzza végig.és csak aztán map miután spawnoltam.Vagyis csak playerid-nek akkor látszódik.Stock-ba vannak az objectek.Valami ötlet hogy látható legyen akkor is mikor A login képernyõ van?Stock OnGameModeInit-be van,viszont ha berakom a Stock-ot a Destroy objectek alá Connect-be,akkor se láthatóak..
 
az objecteket akkor hozza létre a streamer, amikor lespawnolsz....ahhoz, hogy láthasd az adott mapokat, CreatePlayerDynamicObject-et használj...és ezt is rakd az OnPlayerConnect alá.akkor mûködnie kell.
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: gergo_2007 - 2014. június 05. - 19:27:13
nah sikerült betegyem csak 1 a gond hogy a kamera nem mozdúl sehova hanem csak 1 helybe marad...pedig kicseréltem a kóórdinátákat...
 
    new Float:X, Float:Z, Float:Y;
    GetPlayerCameraPos(playerid, X, Y, Z);
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, /*kamera cél*/1959.6405, 1343.0995, 15.3746,/*sebesség*/ 10*1000,/*mozgás*/ CAMERA_MOVE);
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: kos - 2014. június 05. - 19:37:28
Semmi baja, mozog... Teszteltem, nála lesz valami hiba...
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: Larceny - 2014. június 05. - 17:00:39
Sziasztok.Hogy/mi módon lehet megoldani hogy Login háttérbe mozogjon a kamera?Addig megvan hogy alap háttér beállítását a SetPlayerCameraPos-al,illetve SetPlayerCameraLookAt-et kell.Viszont nem jöttem rá hogy hogyan lehet mozgatni A pontból B-be...Megköszönném a segítséget.Hello :)
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: gergo_2007 - 2014. június 05. - 17:59:30
na erre énis kiváncsi vagyok mert nekemis kellene :D
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: KovaNovik - 2014. június 05. - 18:04:06
InterpolateCameraPos
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: gergo_2007 - 2014. június 05. - 18:06:40
Köszönöm kova novik de kicsit bõvebben is kifejthetnéd a dolgokat .Én kipróbáltam és nem megy.. de a linken is csak
(playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT)

 ez van..ezt igy nemlehet beilleszteni.Akkór megtaláltam ezt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraLookAt

 és innét megpróbáltam beilleszteni ezta sórt/sorokat :
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
        InterpolateCameraLookAt(playerid, 50.0, 50.0, 10.0, -50.0, 50.0, 10.0, 10000, CAMERA_MOVE);

 az public OnPlayerConnect-hez de semit sem csinál..
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: huhboy - 2014. június 05. - 18:30:43
tessék...talán így éérthetõbb lesz :)



 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new Float:X, Float:Z, Float:Y;
GetPlayerCameraPos(playerid, X, Y, Z);
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, /*kamera cél*/1000.0, 1000.0, 30.0,/*sebesség*/ 10*1000,/*mozgás*/ CAMERA_MOVE);
    /*
    ezzel most lekértük a kamera pozicíóját, de lekérheted a játékosét is, tök mindegy...
    onnan fogja mozgatni abba a koordinátába, amit te az általam megjelölt helyre beírsz
    az idõt a 10 az a másodperc, amennyit a 10-es helyére beírsz, annyi másodperc lesz a mozgási idõ.
    */
   
    return 1;
   
}
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: Larceny - 2014. június 05. - 18:33:33
Nekem elsõre sikerült megértenem meg minden.Ez is az OnPlayerConnect függvény alá kerül.Viszont Nekem teljesen 0-ról mapolt városaim vannak.A Destroy bekövetkezik,viszont nagy üresség van mikor a kamerát húzza végig.és csak aztán map miután spawnoltam.Vagyis csak playerid-nek akkor látszódik.Stock-ba vannak az objectek.Valami ötlet hogy látható legyen akkor is mikor A login képernyõ van?Stock OnGameModeInit-be van,viszont ha berakom a Stock-ot a Destroy objectek alá Connect-be,akkor se láthatóak..
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: huhboy - 2014. június 05. - 18:41:34
Idézetet írta: Larceny date=1401986013\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48569\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem elsõre sikerült megértenem meg minden.Ez is az OnPlayerConnect függvény alá kerül.Viszont Nekem teljesen 0-ról mapolt városaim vannak.A Destroy bekövetkezik,viszont nagy üresség van mikor a kamerát húzza végig.és csak aztán map miután spawnoltam.Vagyis csak playerid-nek akkor látszódik.Stock-ba vannak az objectek.Valami ötlet hogy látható legyen akkor is mikor A login képernyõ van?Stock OnGameModeInit-be van,viszont ha berakom a Stock-ot a Destroy objectek alá Connect-be,akkor se láthatóak..
 
az objecteket akkor hozza létre a streamer, amikor lespawnolsz....ahhoz, hogy láthasd az adott mapokat, CreatePlayerDynamicObject-et használj...és ezt is rakd az OnPlayerConnect alá.akkor mûködnie kell.
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: gergo_2007 - 2014. június 05. - 19:27:13
nah sikerült betegyem csak 1 a gond hogy a kamera nem mozdúl sehova hanem csak 1 helybe marad...pedig kicseréltem a kóórdinátákat...
 
    new Float:X, Float:Z, Float:Y;
    GetPlayerCameraPos(playerid, X, Y, Z);
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    InterpolateCameraPos(playerid, X, Y, Z, /*kamera cél*/1959.6405, 1343.0995, 15.3746,/*sebesség*/ 10*1000,/*mozgás*/ CAMERA_MOVE);
Cím: SetPlayerCameraPos mozgatása
Írta: kos - 2014. június 05. - 19:37:28
Semmi baja, mozog... Teszteltem, nála lesz valami hiba...