Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a módba bele van írva a következõ:
if(strcmp(cmd, \"/kendõfel\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0) //
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18912, 2,0.078534, 0.041857, -0.001727, 268.970458, 1.533374, 269.223754);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Írd be /kendõle hogy levedd.\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0) //
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Levetted a kendõt.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem tudod felvenni a kendõt.\");
}
}
return 1;
}
Nos minden mûködik, nem lenne semmi baj, de az \"AttachedObject\"-ek egy fél pillanatra megjelennek úgy ahogy kéne majd eltûnnek.
Mi lehet az oka? Lehetséges, hogy egy külön filterscriptben lévõ kód? Mikor beraktam egy bukósisak feltevõt, fél percig mûködött és nem tûnt el a sisak, aztán elõjött ez a hiba hogy fél pillanat alatt eltûnt, szinte fel se rakta.
A jármûveknél mûködik az \"AttachedObject\" csak a játékosnál nem