GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ZSOLTI99 - 2013. augusztus 15. - 13:13:00

Cím: SetObjectRot használata
Írta: ZSOLTI99 - 2013. augusztus 15. - 13:13:00
Hali.Valaki segítene nekem? Hogy kell  SetObjectRot automata kaput csinálni valaki elmagyarázni egy példába mer már kerestem de nem találtam sehol se
Cím: SetObjectRot használata
Írta: Epsilon - 2013. augusztus 15. - 13:57:41
Nem kell hozzá ez a függvény. MoveObject-el érdemes csinálni, arról pedig van leírás a fórum megfelelõ részében több is.
Cím: SetObjectRot használata
Írta: ZSOLTI99 - 2013. augusztus 15. - 14:39:27
De én a  SetObjectRot  akarom mer azzal nem csukódik vissza a sorompó tudod ami egy helyben áll vagy akár egy olyan kaput ami egy helyben áll és fordul ki
Cím: SetObjectRot használata
Írta: ZyZu. - 2013. augusztus 15. - 18:32:43
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(, );
SetTimer(\"timerbezaras\", 1000, 1);
}
forward timerbezaras();
public timerbezaras()
{
new open;
for(new i=GetMaxPlayers(); i > -1; i--)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, , , ))
{
   open = 1;
   MoveObject(kapu, , 2.0);
   break;
}
}
if(!open)
MoveObject(kapu, , , , 2.0);
}

 
MoveObjectel jobb csinálni.. hagyd azt a szar függvényt. ;)
Cím: SetObjectRot használata
Írta: ZSOLTI99 - 2013. augusztus 15. - 19:01:52
Azt ajánlod? Na mind1 kipróbálom  ezt is meg azt is kösz azért a segítséget