-
sziasztok...
mindent úgy csináltam, ahogy a wiki írja, de mégsem jó.
hol rontottam el?
obj1 = CreateObject(3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj2 = CreateObject(3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj3 = CreateObject(3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj4 = CreateObject(3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
SetObjectMaterial(obj1, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xffffffff);
SetObjectMaterial(obj2, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xfffffff);
SetObjectMaterial(obj3, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
SetObjectMaterial(obj4, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
-
milyen hibákat ír?
-
milyen hibákat ír?
ja igen..az kimaradt....nem ír semmit..szimplán csak nem változtatja meg....
-
//Módod elejére:
new obj1[MAX_PLAYERS];
//OnPlayerConnect alá:
obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 6959, 1454.23, -1709.18, 12.37, 0.00, 0.00, 0.00);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj1[playerid], 0, 6883, \"vgnland\", \"indund_64\", 0);
Ez nem a te scripted alapján van megírva de helyettesítst be a saját adataidal!
Amúgy megvan a hiba!!! Nem CreateObject hanem CreatePlayerObject! ;)
Sok sikert! :)
-
//Módod elejére:
new obj1[MAX_PLAYERS];
//OnPlayerConnect alá:
obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 6959, 1454.23, -1709.18, 12.37, 0.00, 0.00, 0.00);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj1[playerid], 0, 6883, \"vgnland\", \"indund_64\", 0);
Ez nem a te scripted alapján van megírva de helyettesítst be a saját adataidal!
Amúgy megvan a hiba!!! Nem CreateObject hanem CreatePlayerObject! ;)
Sok sikert! :)
:facepalm:
nem offollak be nagyon, mert nem kell a warn....
-
A te scripted ez:
//módod elejére:
new obj1[MAX_PLAYERS];
new obj2[MAX_PLAYERS];
new obj3[MAX_PLAYERS];
new obj4[MAX_PLAYERS];
//OnPlayerConnect alá:
obj1[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj2[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj3[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj4[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
//Nálad ebben is voltak hibák de ez így lesz jó!
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj1[playerid], 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xffffffff);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj2[playerid], 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xfffffff);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj3[playerid], 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj4[playerid], 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
-
még mindig próbállak nem beoltani :)
de attól, hogy te playerid-hez kötöd az objectek textúrális változását, attól még a kód hibás.
-
Tesztelted ?
-
Tesztelted ?
alapból hiányoznak a kódodból cuccok..lásd: palyerid-k.
A te scripted ez:
//módod elejére:
obj1[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj2[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj3[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj4[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
[/quote]...és igen, megnéztem...ugyanúgy áll ott az oszlop, ahogy azt a készítõk kitalálták.
tesztelned meg neked kéne, ha már kiírsz valamit....
-
Már jónak kéne lenni.
obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj2[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj3[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj4[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
-
Már jónak kéne lenni.
obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj2[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj3[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj4[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
:facepalm:
valaki magyarázza már el neki helyettem, hogy nem jó, amit csinál -.-
-
Miért mi nem jó rajta ?
Nálam pedig mûködik a saját cuccaimmal..
-
Miért mi nem jó rajta ?
Nálam pedig mûködik a saját cuccaimmal..
próbáld ki azt, amit te írtál ide....és mutass már egy képet róla -.-