GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: draco_blue - 2014. Július 06. - 23:30:41

Cím: SetObjectMaterial
Írta: draco_blue - 2014. Július 06. - 23:30:41
sziasztok...
mindent úgy csináltam, ahogy a wiki írja, de mégsem jó.
hol rontottam el?
 

obj1 = CreateObject(3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj2 = CreateObject(3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj3 = CreateObject(3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj4 = CreateObject(3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
SetObjectMaterial(obj1, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xffffffff);
    SetObjectMaterial(obj2, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xfffffff);
    SetObjectMaterial(obj3, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
    SetObjectMaterial(obj4, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
Cím: SetObjectMaterial
Írta: Beckham - 2014. Július 06. - 23:34:50
milyen hibákat ír?
Cím: SetObjectMaterial
Írta: draco_blue - 2014. Július 06. - 23:37:04
Idézetet írta: Beckham date=1404682490\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
milyen hibákat ír?
 
ja igen..az kimaradt....nem ír semmit..szimplán csak nem változtatja meg....
Cím: SetObjectMaterial
Írta: Jim Toretto - 2014. Július 07. - 14:03:58
   //Módod elejére:
         new obj1[MAX_PLAYERS];
        //OnPlayerConnect alá:
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 6959, 1454.23, -1709.18, 12.37,   0.00, 0.00, 0.00);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj1[playerid], 0, 6883, \"vgnland\", \"indund_64\", 0);

 
Ez nem a te scripted alapján van megírva de helyettesítst be a saját adataidal!
Amúgy megvan a hiba!!! Nem CreateObject hanem CreatePlayerObject! ;)
Sok sikert! :)
Cím: SetObjectMaterial
Írta: draco_blue - 2014. Július 07. - 14:08:41
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404734638\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

   //Módod elejére:
         new obj1[MAX_PLAYERS];
        //OnPlayerConnect alá:
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 6959, 1454.23, -1709.18, 12.37,   0.00, 0.00, 0.00);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj1[playerid], 0, 6883, \"vgnland\", \"indund_64\", 0);

 
Ez nem a te scripted alapján van megírva de helyettesítst be a saját adataidal!
Amúgy megvan a hiba!!! Nem CreateObject hanem CreatePlayerObject! ;)
Sok sikert! :)
 
:facepalm:
nem offollak be nagyon, mert nem kell a warn....
Cím: SetObjectMaterial
Írta: Jim Toretto - 2014. Július 07. - 14:13:06
A te scripted ez:
 
//módod elejére:       
        new obj1[MAX_PLAYERS];
        new obj2[MAX_PLAYERS];
        new obj3[MAX_PLAYERS];
        new obj4[MAX_PLAYERS];
//OnPlayerConnect alá:
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
       obj2[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj3[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj4[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
//Nálad ebben is voltak hibák de ez így lesz jó!
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj1[playerid], 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xffffffff);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj2[playerid], 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xfffffff);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj3[playerid], 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj4[playerid], 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
Cím: SetObjectMaterial
Írta: draco_blue - 2014. Július 07. - 14:15:20
még mindig próbállak nem beoltani :)
de attól, hogy te playerid-hez kötöd az objectek textúrális változását, attól még a kód hibás.
Cím: SetObjectMaterial
Írta: Jim Toretto - 2014. Július 07. - 14:16:06
Tesztelted ?
Cím: SetObjectMaterial
Írta: draco_blue - 2014. Július 07. - 14:23:56
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404735366\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tesztelted ?
 
alapból hiányoznak a kódodból cuccok..lásd: palyerid-k.

A te scripted ez:
 
//módod elejére:       
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
       obj2[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj3[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj4[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);

 

[/quote]...és igen, megnéztem...ugyanúgy áll ott az oszlop, ahogy azt a készítõk kitalálták.
tesztelned meg neked kéne, ha már kiírsz valamit....
Cím: SetObjectMaterial
Írta: Jim Toretto - 2014. Július 07. - 14:27:59
Már jónak kéne lenni.
 
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
       obj2[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj3[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj4[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
Cím: SetObjectMaterial
Írta: draco_blue - 2014. Július 07. - 14:29:06
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404736079\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már jónak kéne lenni.
 
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
       obj2[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj3[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj4[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);

 

:facepalm:
valaki magyarázza már el neki helyettem, hogy nem jó, amit csinál -.-
Cím: SetObjectMaterial
Írta: Jim Toretto - 2014. Július 07. - 14:29:50
Miért mi nem jó rajta ?
Nálam pedig mûködik a saját cuccaimmal..
Cím: SetObjectMaterial
Írta: draco_blue - 2014. Július 07. - 14:34:12
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404736190\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Miért mi nem jó rajta ?
Nálam pedig mûködik a saját cuccaimmal..
 
próbáld ki azt, amit te írtál ide....és mutass már egy képet róla -.-