GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: xD1999 - 2013. július 11. - 11:31:25

Cím: SetObjectMaterial fû
Írta: xD1999 - 2013. július 11. - 11:31:25
Helló
Szeretnék a elhagyatott reptéren a homokból fûvet csinálni
De nem megyen
A mód elején
 
new szinesobject;
new szinesobject2;

 
OnGameModeInIt alatt
 
   szinesobject = CreateObject(16684, 329.8984, 2504.2656, 15.5703, 356.8584, 0.0000, -3.1366);
szinesobject2 = CreateObject(16685, 32.9844, 2503.5859, 15.5078, 356.8584, 0.0000, -0.0003);

 
OnPlayerConnect alatt
 
    SetObjectMaterial(szinesobject, 0, 16684, \"law_coffintu\", \"faketurf_law\");
    SetObjectMaterial(szinesobject2, 0, 16684, \"law_coffintu\", \"faketurf_law\");

 
A helyes válaszirónak +rep
Cím: SetObjectMaterial fû
Írta: SnooP - 2013. július 11. - 12:16:49
SetObjectMaterial(szinesobject2, 0, 16684, \"law_coffintu\",\"faketurf_law\", /*0xFFFFFFFF*/);

 
Kihagytad belõle az ARGB színkódot. A megjegyzéseket olvasd el mindig mert van, hogy amiatt bukik be egy függvény.  ;)
Cím: SetObjectMaterial fû
Írta: scripter01 - 2013. július 11. - 12:28:03
SetDynamicObjectMaterial(változó, 0,  6997, \"vegastemp1\", \"vgnbarb_wall_128\", 0xFF6B6963);
Cím: SetObjectMaterial fû
Írta: TengeriMalac - 2013. július 11. - 13:43:32
az object materialt nem OnPlayerConnect alá kell írni, hanem közvetlenül az alá az object alá, aminek meg akarod változtatni a kinézetét.
Cím: SetObjectMaterial fû
Írta: xD1999 - 2013. július 11. - 16:23:19
OK de az alapból benne van a sampba :( de map editorral megoldom
:P
Ám köszi a segitséget de milyen szinkódot kell?
ha zöldet akarok akkor a zöld szinkódját?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 11. - 16:54:18 )

És nem tudjátok hogy hogy szerezzem meg azt az objectet mert ha a map editorból kimásolom akkor forditva rakja le mi lehet a hiba?