Üdv!
Azzal a problémával fordulok hozzátok hogy vannak szükségletek. Szeretném õket úgy megoldani hogy egy adott %-nál animációba essen az illetõ és mentõt kellene hívni. Ez sikerült is csak valamiért a sérülést az adott %-nál többször írja ki a sérülést és nem csak egy sérülést hanem a többit is. Ebben kérem a segítségeteket! Elõre köszönöm a jutalom nem marad el!
Kódrészletek:
new serulesenergia[3][256] = {
{\" Ájulás \"},
{\" Eszméletvesztés \"},
{\" Kimerültség \"}
};
if(PlayerInfo[almossag] == 5)
{
new energiaserules = random(sizeof(serulesenergia));
format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: %s\", serulesenergia[energiaserules][1]);
strmid(PlayerInfo[serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255);
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED,stringx);
// SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, serulesgyalog[randomserules][1]);
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a mentõket! (( /112 ))\");
PlayerInfo[Animban] = 1;
healthplayer = 0;
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable(i,0);
}
new serulesenergia[][] = { \"Ájulás\", \"Eszméletvesztés\", \"Kimerültség\" };
if(PlayerInfo[almossag] == 5)
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: %s\", serulesenergia[random(sizeof(serulesenergia))]);
strmid(PlayerInfo[serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255);
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED,stringx);
// SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, serulesgyalog[randomserules][1]);
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a mentõket! (( /112 ))\");
PlayerInfo[Animban] = 1;
healthplayer = 0;
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable(i,0);
}