Szerző Téma: Nem megy az anim cucc.  (Megtekintve 1058 alkalommal)

Nem elérhető Daniii

  • 144
    • Profil megtekintése
Nem megy az anim cucc.
« Dátum: 2016. július 02. - 18:17:06 »
0 Show voters
Nem esik össze, amikor 20 alá viszem a HP-m.
 
public Osszeeses(playerid, health)
{
new Float:Elet = GetPlayerHealth(playerid);
// Összeesés
if(Float:Elet <= 20)
{
    SFM(playerid, PIROS, \"[RENDSZER] \"HEX_FEHER\"Összeestél | Indok: Kevés életerő |\", 0);
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
}
return 1;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Nem megy az anim cucc.
« Válasz #1 Dátum: 2016. július 02. - 18:35:30 »
0 Show voters
        new Float:Elet;
        GetPlayerHealth(playerid, Elet);
        // Összeesés
        if(Elet <= 20)
        {

Nem elérhető Daniii

  • 144
    • Profil megtekintése
Nem megy az anim cucc.
« Válasz #2 Dátum: 2016. július 02. - 22:15:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flαsн date=1467477330\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

        new Float:Elet;
        GetPlayerHealth(playerid, Elet);
        // Összeesés
        if(Elet <= 20)
        {

 

Így is ugyanúgy nem történik semmi.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Nem megy az anim cucc.
« Válasz #3 Dátum: 2016. július 02. - 22:38:02 »
0 Show voters
Most nézem hogy van egy élet változó már (Osszeeses(playerid, health)) Mutasd azt a részt ahol timert indítasz. Amúgy ígyis próbáld meg:
 
        GetPlayerHealth(playerid, health);
        // Összeesés
        if(health <= 20)
        {

Nem elérhető Daniii

  • 144
    • Profil megtekintése
Nem megy az anim cucc.
« Válasz #4 Dátum: 2016. július 03. - 05:07:00 »
0 Show voters
Körülbelül ennyi volt az egész. Nem indítottam timert, se semmit. Csak ezt a Összeesés eljárást. Elég kezdő vagyok :(

Nem megy az anim cucc.
« Válasz #5 Dátum: 2016. július 03. - 13:26:46 »
0 Show voters
Pedig ezt belekellene raknod egy timerbe vagy ha nagyon kemény vagy az OnPlayerUpdate alá [deeee azt nem ajánlom annyira]

Nem elérhető Daniii

  • 144
    • Profil megtekintése
Nem megy az anim cucc.
« Válasz #6 Dátum: 2016. július 03. - 14:01:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: Kyosuke_Hiroshi date=1467545206\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pedig ezt belekellene raknod egy timerbe vagy ha nagyon kemény vagy az OnPlayerUpdate alá [deeee azt nem ajánlom annyira]
 
De a Timert, hova rakjam?

Nem megy az anim cucc.
« Válasz #7 Dátum: 2016. július 03. - 14:33:45 »
0 Show voters
OnGameModeInit alá
 
SetTimer(\"Timer_1S\", 1000, 1);

 
Utána
 

forward Timer_1S()
public Timer_1S()
{
foreach(Player,i)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   OsszeEses(i);
}
}
}

Nem elérhető Daniii

  • 144
    • Profil megtekintése
Nem megy az anim cucc.
« Válasz #8 Dátum: 2016. július 03. - 14:43:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: Kyosuke_Hiroshi date=1467549225\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnGameModeInit alá
 
SetTimer(\"Timer_1S\", 1000, 1);

 
Utána
 

forward Timer_1S()
public Timer_1S()
{
foreach(Player,i)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   OsszeEses(i);
}
}
}

 

Én ilyen publicos cuccba oldottam meg az összeesést. Nem stockba. Átírjam?

Nem megy az anim cucc.
« Válasz #9 Dátum: 2016. július 07. - 10:55:57 »
0 Show voters
nem teljesen jó publikkal is , annyi hogy a
 
Osszeeses(playerid, health)

 
Helyett
 
Osszeeses(playerid)

 
legyen

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal